|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Lydbok-CD-er til Itunes?Jeg prøver å overføre lydbok CD'er over til Itunes - men den legger seg i biblioteket for musikk og ikke lydbøker - hva gjør jeg galt?
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lydbok CD'er til Itunes?Ingenting. Det skjer.
![]() |
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok-CD-er til Itunes?Og for kompletthetens skyld (dette er noe teknisk, og man trenger ikke vite det) : Informasjonen om at dette er en lydbok lagres bare i iTunes på den maskinen du gjør dette på, og ikke i filene selv. Hvis du kopierer filene til en annen maskin, så vil iTunes der registrere dem som musikk igjen.
Ben "some intermediate steps left as exercises for the reader" Murphy |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lydbok-CD-er til Itunes?Mine lydbøker ligger heilt fint på iTunes, i rett rekkefølge og alt er bare fryd og gamme. Men når eg laster dei inn på iPod, sorterer den dei etter nummer. Altså alle kapittel 1 kommer, så 10, 9,8 osv. Med andre ord, kaos. Filene er konvertert, cd'ene er nummeret, kryssa av for "husk rekkefølge" og "utelat fra miks". Eg har prøvd MarkAble og gjort dei om til ei fil, men ingen ting fungerer.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Lydbok-CD-er til Itunes?
![]() |
|
|