|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() amazon.de - et ok sted å handle?Jeg skal kjøpe vintersko til mine barn. Egentlig tenkte jeg å handle de i en tysk butikk (siden vi skal dit snart), men jeg finner ingen som forhandler disse skoene i området vi skal til. Derimot finner jeg skoene relativt billig på amazon.de. Er dette et ok sted å handle? Noen som vet om de har lang leveringstid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: amazon.de - et ok sted å handle?Jeg har bestilt filmer fra amazon.de og de ankom i hvert fall kjapt, dvs på under ei uke. Jeg merket ingen forskjell i forhold til å handle hos amazon.co.uk. Utover det kan jeg ikke hjelpe.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: amazon.de - et ok sted å handle?Jeg har handlet masse bøker fra amazon.de og de har alltid kommet veldig kjapt. Og jeg mener bestemt at man kan få refundert moms enten på kaia eller ombord på båten. Men det er mulig man må ha et slags skjema? Dette merker jeg at jeg vet for lite om, annet enn at jeg har lagt merke til skiltingen...
![]() |
|
|