Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg leter etter en bukse på H&M (gutt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 12:06   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leter etter en bukse på H&M (gutt)

Storebror her i huset har EN bukse han liker og som jeg også syns er ok. Helst ville han gått i joggebukser eller fotballshorts bestandig.

Denne buksa er fra H&M og er en klassiker, tror jeg. Vi har hatt den i flere størrelser til begge gutta. Den er i mykt jeans-stoff, har strikk nederst, og forsterkninger på knærne (dobbelt lag stoff). Det siste kommer godt med, for det ytterste laget er nå slitt i stykker.

Buksa er rett og slett oppbrukt, men jeg finner ikke flere av den på nettsidene? Men jeg er notorisk dårlig til å lete, da. Er det noen som kan hjelpe meg? Please?

Gammel 01-10-10, 12:08   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg leter etter en bukse på H&M (gutt)

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow...BYX&shoptype=S

Ligger på side 2.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:10   #3
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg finner den kun i str. opp til 128, så dersom han trenger større enn det, så tror jeg ikke du får tak i den. Mine gutter likte også godt denne modellen da de var yngre.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:11   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, det forklarer saken. Str. 140, ja.

Bugger.

Gammel 01-10-10, 12:13   #5
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Name it har også hatt samme buksene, kanskje du finner større der.

Gammel 01-10-10, 12:14   #6
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en lignende bukse til jentungen på name it. Husker ikke str, men den var større enn 128.

Gammel 01-10-10, 12:15   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Den går bare opp til str 128, ja - desverre Min -02 modell har fire sånne bukser i str. 128 og de passer enda med et nødsskrik. Vanskelig å finne gode bukser synes jeg, men jeg digger Nova Star buksene - de er jo en del dyrere men så gode! Og de går opp til str. 150 nå!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:19   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Name it har opp til 140 mener jeg. Noe som ligner og min eldste liker de godt også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:20   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Name it og nova star: Nettbutikk?

Gammel 01-10-10, 12:20   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

E: Hvor? Jeg finner bare opp til 128.

Gammel 01-10-10, 12:20   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Hvor kjøper man Nova Star bukser?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:21   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

minimikki.no har Nova Star - mortil3.no også

When tomorrow comes
Gammel 01-10-10, 12:21   #13
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

E: Hvor? Jeg finner bare opp til 128.

Meg du spør? Jeg har kjøpt Nova Star på nevnte butikker i innlegget over

When tomorrow comes
Gammel 01-10-10, 12:22   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slenger meg på denne tråden, for dette er sånne bukser Glitterbarnet helst vil gå med også.

Jeg har funnet samme type på Lindex og Cubus, men er usikker på om de har størrelser over 128, siden det var det jeg kjøpte sist.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:22   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

mortil3.no også

Men ikke lenger enn til 130, vel?

Gammel 01-10-10, 12:27   #16
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Mulig - minimikki har (eller har hatt) til 140. Vet at de skal finnes i 150 også. Og de er store i str.

When tomorrow comes
Gammel 01-10-10, 12:30   #17
Chablis
Drømmer

Standard

Lindex sin, går opp til 170.

Gammel 01-10-10, 12:31   #18
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Kappahl: http://www.kappahl.com/no/products/b...--/Underdeler/

Gammel 01-10-10, 12:49   #19
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte akkurat bukse på NameIt i str. 140, men den var helt enorm i størrelsen så jenta mi som bruker str. 134 måtte gå ned til str. 128 i den olabuksevarianten hos NameIt. Kostet kr 130,- pr. stk. Lillebror går bare i de buksene og jeg kjøper aldri vanlige olabukser igjen. Den varianten på Lindex kikket jeg på, men den var en del dyrere. De hadde en kjempegod variant i jenteavdelingen på Lindex som var foret i tillegg inni, men den passet like fint til gutt som fantes i svart og blå. Den hadde sånn ribbestrikking øverst som H&M buksene hadde i fjor og året før. Men den kostet kr 300,-.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 12:55   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Hvor er det name it-butikker i Oslo igjen? Og har de virkelig ikke nettbutikk??

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.