Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Vannbakkels på lavkarbovis?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 10:45   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Vannbakkels på lavkarbovis?

Jeg har startet så smått å leve på lavkarbovis.
Det er foreløpig litt lightversjon da jeg trenger litt tid på å sette meg inn i alt. Men jeg er allerede kommet godt i gang og har kuttet alt av brød, ris, potet og pasta.
Og godis da...

Jeg tenker på vannbakkelse, det er jo veldig mye egg i det. Går det an å erstatte det lille av mel med noe annet? Og så spise med krem og bringebær på? FOr bringebør har jeg forstått at ikke er så innmari ille. Evt melis med sikrin selv om det har litt ekkel kjølnende smak.

Eller er det snakk om så liten sprekk å spise vannbakkels på normalt vis, at det går greit?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.