Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

North Face Artic Parka vs Bergans Lava Down Lady Parka?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 14:47   #1
Wilma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 41
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

North Face Artic Parka vs Bergans Lava Down Lady Parka?

Hvilken er finest?
Det er spørsmålet i dag. Noen som har de ulike modellene?

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 16:29   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Artic Parka vs Bergans Lava Down Lady Parka?

Jeg var Arctic og prøvde Berganskåpen i butikk. Arctic er etter min mening nettere og finere i fasongen. Den satt litt bedre i livet. Det kan hende det bare skyldes at Bergans virker større i størrelsen, så om den fantes i enda mindre størrelse så hadde jeg gjerne likt den bedre?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 18:01   #3
Wilma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
Innlegg: 41
Wilma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: North Face Artic Parka vs Bergans Lava Down Lady Parka?

Prøvde begge i butikken i dag. NF Artic passet meg perfekt i str L, men er den for lang og vid nede?

Bergans Lava var utrolig myk og god, der ble str L veldig stor, og M passet meg bedre, selv om jeg bruker 42 til vanlig og har andre Bergansjakker i str L.
Men er den for "bumsete"? Snørte den inn nede og da ble den bumsete, men skal kanskje ikke snøres inn så mye da?

Er glad i Bergans, men er såå i tvil. Synes begge var fine på hver sin måte. Har også sett på Didriksons Crystal Dameparkas på Sportmann på tilbud til 999 (før 2499 kr) så er usikker. Noen som har denne?

http://www.sportmann.no/product.aspx...sortOrder=DESC

Wilma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 18:38   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Artic Parka vs Bergans Lava Down Lady Parka?

NF er i lengste laget til meg også, men jeg liker forsåvidt at den er så lang at jeg sitter greit på den.

Bergans var større, ja, så den kunne jeg ikke hatt siden den var for stor i XS og den var også mer "bumsete", synes jeg. Da blir jeg fort like bred som jeg er lang.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no