Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Smilefjes! Ang Xperia'n

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-10, 18:08   #1
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Smilefjes! Ang Xperia'n

Når jeg laster ned app's, hvor blir de av? Hva gjør jeg galt? Har prøvd å laste ned noen spill, trykker på installer, og det står at det lastes ned, men så skjer det ikke mere...

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 18:10   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n

Atte.

Det veit jeg ikke, for jeg har ikke hatt tid til å teste enda.

  Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 18:19   #3
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n

Jamen, jamen, trodde du visste og kunne alt jeg?

Si fra når du har funnet det ut da.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 19:13   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n



Nå må jeg jo finne ut av det også.

  Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 22:07   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n

Jah, da kom jeg så langt ja. De legger seg inni market, under nedlasinger som du finner på første siden der. Der installerer du dem og da legger de seg sammen med default appsene. Få for all del inn adv task mgr, den trenger du.

  Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:51   #6
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jah, da kom jeg så langt ja. De legger seg inni market, under nedlasinger som du finner på første siden der. Der installerer du dem og da legger de seg sammen med default appsene. Få for all del inn adv task mgr, den trenger du.

Hva er det?

De ligger på nedlastinger, og det står "starter nedlasting". Men de blir visst aldri ferdig med det...

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 10:55   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n

Hm. Sånn er ikke min. Min sier starter nedlasting, så går det et bittelite svosj også er det på plass under nedlastinger.

Advanced task manager. Det ser ut som den sliter med å terminere applikasjoner - den der klipper ting av. Min ble litt treg på grunn av mange åpne apps, men da jeg fikk stengt dem via den der så ble den seg selv igjen.

Når den starter nedlasting - er du sikker på at den har nett? Lyser det i nettverksikonet øverst?

  Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 14:27   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n

Hvilke apps laster dere ned og hvor fra?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 18:14   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Smilefjes! Ang Xperia'n

Jeg laster ned fra android market. Sp langt bare noe sms og mms greier og litt småtteri.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no