Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi kikker på hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 01:08   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Vi kikker på hund

....


Sist redigert av Mjau : 13-05-13 kl 18:29.
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 02:02   #2
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Mine foreldre har en liten Jack Russel-frøken, og hun er nermest som et medlem av familien! Bra valg av hund, større gledesspreder skal man lete lenge etter!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 04:14   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Herlig liten boffefrøken ja!

Jack Russel er jo herlige hunder med enorm læreevne (Og behov for mental stimuli). Skikkelig personlighet!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 07:45   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Nommen..
Den var jo supersøt!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 07:49   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Herlig! Håper hun passer til dere og at dere får det flott sammen.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 08:02   #6
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Lykke til! Den var nyydelig!

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 08:12   #7
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Åh, så fin.

Jeg ønsker meg også en Jack Russell, men mannen er ikke helt enig.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 08:28   #8
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Jack Russel er så herlige. De er små, men samtidig ordentlig hund! Rampete og morsomme. Lykke til!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 08:33   #9
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Åh, nydelig! Jack Russel er fine ja, stor hund i liten pakke.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:21   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Hehe, hun er skikkelig søt ja. Og de kaller henne bare for Bølla, så hun bli nok noe å bryne seg på tenker jeg

Mannen min er jo ganske aktiv med jakt, og jeg trenger noen å gå tur med. Samtidig har vi jo en leken katt også så jeg tror vi skal klare å aktivisere henne ganske bra. Som noen sier her er jo jacks store hunder i liten pakke

Selv hadde jeg hund fra jeg var femten til jeg flyttet hjemmefra, hun var en stor hund i stor pakke da. Berner Sennen, men mannen har ikke erfaring med hund annet enn kompiser som har. Men jeg tror dette skal gå veldig bra med litt intens hundeoppdragelses-lesning fremover, og klare regler for hva som er lov og ikke lov.

Jeg gleder meg!

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:22   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:34   #12
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Så nydelig. JR er en stor hund i en liten kropp. Masse action! Naboen har en JR som er buddies med vår west highland white.

Bølla ja - her får du nok testet grenser og trimmet så mye du orker!

Lykke til med valg av hund.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:35   #13
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Så morsomt! Hun er kjempesøt.

Jeg har også lyst på JR-terrier. Jeg elsker den rasen, og det faktum at de er små og dermed ikke tar så stor plass i huset, passer meg ypperlig.

Så heldig du er.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:41   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Å, for et nydelig nurk!

Jacker er morsomme hunder, men de trenger disiplin. Kjenner flere som tydelig ikke har fått skikkelig grensesetting.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:49   #15
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Å, for et nydelig nurk!

Jacker er morsomme hunder, men de trenger disiplin. Kjenner flere som tydelig ikke har fått skikkelig grensesetting.

Grøss og gru, hvilken som heslt hund kan jo bli utrivelig med dårlig grensesetting, men JRT er vel ganske utsatt for å bli ordentlig bøllete siden det er en krevende hund i utgangspunktet ja. Det vil vi ikke ha noe av, så derfor blir noen i mannens familie strøket fra barnevakt-listen med en gang frem til hunden er voksen og vet hva den har lov til og ikke av seg selv. Å si nei med pusestemme hjelper lite ovenfor en hvalp med behov for å tyne grensene til bristepunktet.

Og tusen takk for tilbakemeldinger dere andre og
Så fint å høre at en del har erfaringer (og gode erfaringer) med Jack Russel.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:58   #16
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Hihi, det der er tispevalpen til hunden til ei jeg kjenner. Go for it, dette er seriøse folk og mor til valpene har verdens beste gemytt.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:01   #17
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Hihi, det der er tispevalpen til hunden til ei jeg kjenner. Go for it, dette er seriøse folk og mor til valpene har verdens beste gemytt.

Oi!
Så arti!
Vi fallt veldig for henne, og m atmor var jo ei kjempetrivelig dame, så jeg følte med en gang at dette var en fin hvalp å kjøpe.

Vi har sagt at vi vil se henne først da, men det spørs om vi klarer å reise igjen uten å ta henne med siden hun er leveringsklar..

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:03   #18
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Oi!
Så arti!
Vi fallt veldig for henne, og m atmor var jo ei kjempetrivelig dame, så jeg følte med en gang at dette var en fin hvalp å kjøpe.

Vi har sagt at vi vil se henne først da, men det spørs om vi klarer å reise igjen uten å ta henne med siden hun er leveringsklar..

Jeg har sett masse bilder av både henne og søsknene, de er totalt til å spise opp alle tre. Jeg falt pladask for den med mest brunt på, jeg da. Den som egentlig har for mye brunt på seg i følge rasebeskrivelsen...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:06   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Åh - hun var vel til å spise opp!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 13:10   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi kikker på hund :)

Ei venninne har en liten jack russel, og det er en flott hund! Mye futt i en liten kropp.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no