Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bryllupsdag, hjelp meg !

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 09:48   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Bryllupsdag, hjelp meg !

I morgen har min kjære og jeg 5 års bryllupsdag, (sammen i 14 år, var litt trege der)
Han har 110% sikkert glemt hele greia som han pleier, men jeg har lyst til å overraske han med noe. Middag ute eller noe sånt er ikke aktuelt, vi har nettopp vært syke og har heller ikke barnevakt i morgen.
Tida er en smule knapp for å finne på noe også, må være noe jeg kan fikse i ettermiddag eller etter jobb i morra.
Noen gode tips ?

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 10:22   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Kan du lage noe godt til etter ungene har lagt seg?
Eller skrive et fint kort, blomster osv.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 10:30   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.991
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Send ham noen røde roser på jobben, da får han tid til å komme på det før han kommer hjem

Så kan du lage litt tapas og åpne en flaske rødvin når ungene er i seng.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 13:35   #4
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Send ham noen røde roser på jobben, da får han tid til å komme på det før han kommer hjem

Så kan du lage litt tapas og åpne en flaske rødvin når ungene er i seng.

Blomster på jobben var jo ganske enketl genialt om han forstår opp ned på dem hadde vært morsomt å sende uten avsender og sett om han kom på hvilken dag det var.

Blir nok til å lage/ bestille noe godt til oss på kvelden ja, ungene skal i bursdag og skal ikke pise med oss til vanlig middagstid heller.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 21:28   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Gratulerer med bryllupsdagen. Hvordan gikk det i dag? Fikk du overrasket han? Og husket han på deg?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:26   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.870
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Gratulerer med bryllupsdagen. Hva gjorde du? Håper du selv fikk en liten oppmerksomhet da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:30   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Hehe, jeg fikk overrasket han ja

Sittet på datakurs hele dagen, men ringte en blomsterbutikk og fikk dem til å levere 5stk. enorme røde roser på jobben hans, uten avsender.
Fikk melding noen timer etter bestilling hvor det kun sto "din luring"

Da jeg kom hjem fra jobb (kommer to timer før han) hang det 10 like enorme roser på døra.

Kost oss med bløtkake etter middag i dag også, før jeg gikk til hagen min og han til pcn.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:32   #8
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Han ante forøvrig ingenting om at vi hadde bryllupsdag i dag nei. Han skjønte ikke hvorfor han fikk blomster eller fra hvem først.
Mannfolk

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:37   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Han ante forøvrig ingenting om at vi hadde bryllupsdag i dag nei. Han skjønte ikke hvorfor han fikk blomster eller fra hvem først.
Mannfolk

Han kom på det før han sendte blomster til deg? Eller gjorde han det bare for sikkerhets skyld.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 22:45   #10
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Han kom på det før han sendte blomster til deg? Eller gjorde han det bare for sikkerhets skyld.

Hehe, han så først et forvirret blomsterbud i kantina på jobben sin, så fikk han blomstene og skjønte ikke noe før han så på klokka som hang på veggen der med kalender på DA gikk lyset opp for han om hvilken dag det var.
Jeg hadde forøvring ikke hverken kort eller avsender på blomstene

På mine sto det "Fra mannen i ditt liv, jeg elsker deg !

Han påstår nå at han skal legge datoen inn på kalenderen på pcn, så vi får se hva som skjer neste år.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:15   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsdag, hjelp meg !

Håper dere har fått kost dere masse! Det blir spennende å se om han husker datoen neste år.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no