Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finn-frustrasjon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 01:52   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Finn-frustrasjon


Nå har vi ryddet og fikset, tatt bilder av ting som skal selges og skulle legge ut annonser på Finn i kveld. Jeg bruker lang tid og gjør meg flid med annonsene, og ender opp med at det nok kan være lurt å dele dem i to siden det ble en 12-13 ting som skulle legges ut, til forholdsvis lave priser, men allikevel ikke bare ting man vil gi bort/kaste.

Jeg hadde tydeligvis ikke finlest reglene da, for begge annonsene ble avvist, for det var ting som ikke lå under riktig kategori. Altså jeg hadde lagt dem under Annet, siden det var så ymse, men neida, jeg må lage en egen annonse for hver av kategoriene. Jeg kan ikke engang selge bilbarneseter sammen med et barnebord, for de tilhører hver sin underkategori for barn må vite. Det samme med et kattebur og akvarium for det er to forskjellige dyr!

Jeg prøvde jo å fikse det når det ble avvist, men så ble det avvist på nytt for motorvarmerstativ og lastestativ ikke kunne samles under biltilbehør, og etter at jeg prøvde å fikse det så har de rotet sammen annonsene, så nå står det samme tekst men med ulike bilder på de to annonsene. Og selvfølgelig er det jo betalt med visa så pengene er nok trukket selv om annonsene er avvist.

Jeg skjønner jo at de skal tjene penger på annonsene sine altså, men når jeg blir nødt til å betale over kr 350,- for å selge litt småtteri så leter jeg heller etter en annen markedsplass, f.eks lokalavisa, oppslagstavla, facebook eller "Huskelappen". Kan det være så j**la vanskelig å bare ha en diverse-kategori da?!

Andre som vil dele min frustrasjon?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 08:58   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn-frustrasjon

Ojsann, visste ikke at det var så spesifisert der. Lenge siden jeg har lagt ut noe også, så takk for tips.
Jeg kan legge til en annen frustrasjon da, vi er på jakt etter sykkel til eldste nå, og folk er virkelig IKKE flinke til å slette/skrive solgt på annonsene sine.
Kjedelig når man har kontaktet 6-7 selgere og man får svar etter en dag eller to, og selvsagt er den solgt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:03   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finn-frustrasjon

De har begynt å bli veldig strenge ja. Jeg fikk ikke lov til å legge ut annonse med navnet til hunden i annonseoverskriften

  Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:10   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn-frustrasjon

Jeg har nettopp lagt ut blandingsannonse med både klær, leker og utstyr.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:23   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Finn-frustrasjon

Jeg tror de har noen nazikontrollører blant seg, og om de sjekker går det til helheim.

De skyter jo seg selv i foten. Jeg kjenner at jeg kvier meg litt mer for hver gang, og til slutt så gidder man jo ikke mer.

  Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 09:24   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finn-frustrasjon

Når jeg tenker etter har jeg lagt ut to blandingsannonser. Og de inneholdt faktisk noen av de samme tingene også - for å nå flest mulig - og det gikk altså helt fint.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 17:00   #7
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn-frustrasjon

Når man så blir skikkelig irritert så sender man en mail til kundeservice og spør hvordan de ser for seg at jeg skal legge ut disse tingene og hvor mange annonser jeg skal dele det opp i. vips så er begge annonsene godkjent, men den ene er jo nå fortsatt med feil tekst og overskrift i forhold til bildene da. Og ikke noe svar på mailen enda, det er noen timer siden de endret nå. Sender man en purremail da tro?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no