Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg solbrillene dine!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-07, 16:46   #1
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Vis meg solbrillene dine!

Vis meg solbrillene dine om de er de fineste, kuleste, beste, mest praktiske, billige, dyre, trendy, gammeldagse etc etc

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 17:45   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Åh hjelp - hvilke av dem?

Fant et lite utvalg.

1. Favoritten - desidert! Fra Tom Ford.




2. Til sport/fritidsbruk:





3. Fra Bottega Veneta - kjempefine på! Disse er "lady"-brillene.




4. Hverdagsbriller som tåler litt. Fra Michael Kors. Mine er brune m/gull.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 29-01-07 kl 12:31. Årsak: Det heter da Bottega Veneta, ikke Veneto... *klask*
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 18:00   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Et par fra Dolce & Gabbana som brukes til det meste , men de fra MaxMara har jeg liggende i bilen, og brukes når jeg kjører bil og et par fra Giorgio Armani

Dolce & Gabbana
Kjempekule, ganske store og ikke veldig prangende logo



Giorgio Armani
Kjempegode å ha på



Maxmara
Mer kafe solbrille, da glasset ikke er så mørkt

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 29-01-07 kl 09:01.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 18:27   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Har et par fra YSL i gull som jeg nå har hatt i over 10 år De er de beste solbrillene jeg noensinne har hatt og de var dyre den gangen. De er med styrke i dem så de er perfekte som kjøre solbriller. Ellers har jeg mange andre også. Har solbrille dilla.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 20:07   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Jeg har noen smekre knallblå solbriller fra Roxy som jeg kjøpte til halv pris i fjor sommer. Er superfornøyd med dem, de passer aldeles utmerket til vannsport!
Har noen fra hauggamle Bjørn Borg som jeg også bruker, men de dekker ikke like godt på siden, så de duger ikke like godt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 20:10   #6
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Miss Norway: litt av et utvalg du har. Likte godt de fra Bottega Veneto og Dior.
Angelique: Bilder?

Mitt “utvalg” består bare av etpar billige HM-briller, men nå har jeg lyst til å kjøpe meg noen nye litt dyrere (skal jo ikke mye til )

Har kjøpt meg disse fra HM til 59,90:

__________________
Gutt '02 • Jente '03

Sist redigert av Doxa : 28-01-07 kl 20:55.
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 20:11   #7
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.934
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh hjelp - hvilke av dem?

Fant et lite utvalg.

3. Fra Bottega Veneto - kjempefine på! Disse er "lady"-brillene.


Åh - de var lekre. Sikkert dyre også ... :solbrilleknuseren:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 20:21   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Åh - de var lekre. Sikkert dyre også ... :solbrilleknuseren:

De er sinnsykt fine på; skikkelig Jackie O...

Synes forresten noen burde lage en FIN solbrillesmilie - den over er jo bare snål. En med store, kule damebriller hadde vært noe!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 20:57   #9
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Miss Norway: Hvor har du kjøpt brillene dine?
Her jeg bor har de ikke slikt utvalg.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 21:17   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!


Jeg har et par fra Police som jeg bruker i båten og ute med ungene,

Og jeg har to par fra Ralph Lauren, et par ganske så klassiske og et par som er litt større, begge brune.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 21:17   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Her i Tromsø har det vært snøstorm i flere dager, så du kan få se bilder av slalombrillene mine.

Miss Norway:

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 22:04   #12
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Her i Tromsø har det vært snøstorm i flere dager, så du kan få se bilder av slalombrillene mine.

Ja, hvorfor ikke

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 02:26   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

GUCCI 1546/S er absolutt mine fineste/stiligste og mest meg, men




jeg innrømmer gladelig at jeg er solbrillefreak, så jeg har mange, mange andre og....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 08:51   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

jeg har sånne:
Bare at det er H&M!! jeg mister alltid solbriller og kan derfor ikke kjøpe dyre.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 11:55   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Miss Norway: Hvor har du kjøpt brillene dine?
Her jeg bor har de ikke slikt utvalg.

Er veldig glad i Krogh Optikk her i Oslo. De har utrolig bra utvalg.

Og Florence hos Synsam i Grensen er helt RÅ på å hjelpe å finne briller som passer akkurat DEG. Hun "leser" ansiktet på folk og finner akkurat de brillene som virkelig kler en, som gir en wow-faktor, helt uavhengig av merker og trender. *dagens reklame*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 12:43   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Kafe-briller ja, det glemte jeg!



Jeg har enda flere briller liggende og innrømmer glatt at jeg har en solbrillefetish. Men med unntak av paret over så ser dere at samtlige IKKE har "nesepute" eller hva det heter, fordi jeg bruker dem som hårbøyle... Har så og si alltid briller i håret når jeg går ut, med mindre det regner eller er stupmørkt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 14:39   #17
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er veldig glad i Krogh Optikk her i Oslo. De har utrolig bra utvalg.

Og Florence hos Synsam i Grensen er helt RÅ på å hjelpe å finne briller som passer akkurat DEG. Hun "leser" ansiktet på folk og finner akkurat de brillene som virkelig kler en, som gir en wow-faktor, helt uavhengig av merker og trender. *dagens reklame*

Ja, da er det vel bare en ting å gjøre; Oslo here I come!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:15   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Det er en god grunn til at jeg ikke har flere par med solbriller enn det jeg har; jeg ser ut som en humle i det meste.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 23:11   #19
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh hjelp - hvilke av dem?

Fant et lite utvalg.

1. Favoritten - desidert! Fra Tom Ford.


Kjøpt i dag !!!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 23:11   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg solbrillene dine!

Oi, disse o.l. var fjorsommerens store schlager blandt mine elever:



Briller med masse bling bling på logoen var også enormt poppis - både for gutter og jenter. Hver gang jeg ser sådant nå, tenker jeg på fjortisschnupper som sitter og studerer hverandres briller istedet for å følge med i timen. Så dem forøvrigt omtalt som "bitch goggles" på et engelskspråklig nettsted.

Disse er langt mere min smak:



og så naturligvis disse:



Men jeg kom meg aldrig helt over å ha smadret mine yndlings Diesel solbriller ifjor, og har siden holdt meg til et par Fila titaniumbriller til når jeg skal kjøre bil, samt nogle par H&M briller på si.

Etter en hel pubertet som brilleape går jeg egentlig hellere med solhat eller skibriller.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no