Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

AVG Free

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 19:41   #1
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

AVG Free

noen som vet hvordan jeg midertidig avinstallerer den? Jeg skal intstallere sånn htcprogramvare så jeg får synkronisert med pcen men må avinstallere antivirus før jeg gjør det. Finner ingen plass hvor jeg kan avinstallere den, må den slettes da? For så å legges inn på nytt? Noen som vet?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:49   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: AVG Free

Hvorfor i alle dager må du avinstallere antivirusprogramvaren din for å installere HTC-programvaren? Det låter suspekt. Har du fått HTC-programvaren på CD eller lastet den ned på nett? Eller sier AVG at du har virus i HTC-programvaren og ikke vil la det installere?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:00   #3
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: AVG Free

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Hvorfor i alle dager må du avinstallere antivirusprogramvaren din for å installere HTC-programvaren? Det låter suspekt. Har du fått HTC-programvaren på CD eller lastet den ned på nett? Eller sier AVG at du har virus i HTC-programvaren og ikke vil la det installere?

jeg lasta den ned fra nett, mulig jeg har fått med cd når jeg kjøpte telefonen da...kanskje bare prøve å installere uten å avinstallere antivirus?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 23:03   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: AVG Free

Får du noen feilmeldinger? Gir programvaren beskjed om det? Hvilket program er det? (de har litt forskjellig avhengig av operativsystem på telefonen)

Jeg har AVG, og har tidligere installert Sync-programvaren for Androdi-telefon uten at AVG måtte avinstalleres.

Det som kan være greia i noen tilfeller, er at det er bit-mønstre i noen filer som er like bit-mønster i kjente virus. Det er vel sjeldent at dette problemer har vært med AVG, men de osm f.eks. kjører Norman har i hvert fall tidligere opplevd det mye.

For å midlertidig deaktivere AVG, høyreklikk på AVG-ikonet i statusfeltet (nede ved klokka i Windows), velg Open AVG User Interface, gå inn på Resident Shield og deaktiver det. Installer programvaren du skal installere, og aktiver det så på nytt igjen.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 21:26   #5
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: AVG Free

Jeg har både AVG free og HTC sync program for å synce Desire'n min...
Har Windows 7 på dataen...

HAr ikke hatt noen feilmeldinger....

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 07:08   #6
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: AVG Free

Fikk det visst til uten å avinstallere, men er ikke helt sikker på hvordan jeg fikk det til da men uansett nå er det i orden. Tusen takk for råd alla sammen.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no