Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Alle søkemuligheter blir borte ...

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 09:59   #1
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alle søkemuligheter blir borte ...

Det ble kanskje verdens mest intetsigende overskrift, men so bee it.

Minstemann har tøyset med data mens a mor var i dusjen, og nå har jeg full skjerm av FP, men må sette musepila øverst på siden for at det skal komme en rullgardin ned, for at jeg skal f.eks gå tilbake. Eller om jeg skulle finne på å gå ut av forumet og inn ett annet sted.

Hva gjør jeg for å få tilbake dette og hva heter det egentlig..

NTS: slutte å dusje!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 10:07   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alle søkemuligheter blir borte..

Mac eller PC. Hvilken nettleser? Tipper du enten er i fullskjermmodus, eller har "zoom" aktivert.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 10:08   #3
miamo
ai ai boff
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Asker
Innlegg: 80
miamo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Alle søkemuligheter blir borte..

Forsøk "F11" eller knappen helt oppe til høyre (i nettleseren) som det står "restore" på.

m.

__________________
mamma * november 2005
miamo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 17:32   #4
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Alle søkemuligheter blir borte ...

Takk for svar! Men ikke vet jeg hva som skjedde, men nå er alt tilbake! :heldigvis:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no