Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi har bestilt oss tur!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 08:59   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi har bestilt oss tur!

Endelig, takk for gode inspill i alle mine sydentråder! i går kveld, 15 min før jeg måtte dra på nattevakt ringer hun i familien vi vil dra sammen med. Samtalen lyder: "Jeg synes Sunwing Resort og Spa Side beach ser deilig ut! "
Jeg: "mm....." (sikekrt fryktelig dyrt tenker jeg, mens jeg sjekker på ving sin hjemmeside
Tlf. "Det er bygd i 2007"
Jeg: "ok" (ser samtidig at det koster ca 31000 for oss 5 med avreise 23 juli, og fortsetter; "jeg bestiller jeg!"

Og sagt så gjordt; rett etterpå så var turen bestilt, og kontoen tømt! Deilig!

Hit skal vi, og boltre oss i plussgrader og fonøyde barn!
http://www.ving.no/sunwing/sunwingRe...6&itemid=36251

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 09:25   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!!!!

Det blir nok en flott tur!
Har ikke vært der, men har vært på andre Sunwing-anlegg flere ganger. Super familieferie!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 12:27   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!!!!

Så flott at dere fikk bestemt dere. Deilig å ha det bestilt.

Jeg bestilte tur til samme hotellet i går til oss også. Bare vi drar i begynnelsen av juni. Synes det hørtes dyrt ut jeg (ikke til å være Sunwing da, men sånn totalt sett i forhold til hva vi bruker), men det er noe med at det er midt på sommeren sikkert når dere drar. Har dere bestilt med mat?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 15:43   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!!!!

Ja vi må vel ut med en del ja, kunne fått tyrkiatur i den perioden for ca 22000 i følge lavpriskalenderen. MEN nå er det slik at det er jo godt å være på en fin plass også Så da ble det denne, og tror vi blir fornøyde! Du får skrive utfyllende rapport etter at dere har vært der. Vi er 5 i familien, og da begrenser det seg fort hvor en kan dra, i alle fall når vi er så sent ute som nå.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 16:01   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!!!!

Elisabeth: Nei, vi har ikke bestilt med mat enda, men vi skal i alle fall ha frokost! En kjapp utregning forteller meg at 5 personer i 2 uker faktisk spiser 70 frokoster! Når de skal ha 700 for frokostbufee i 2 uker så er det ikke tvil, det skal vi ha! Det gir en snittpris på kr 10 per frokost, og frister mer enn rundstykker og smøreost på rommet


Vi bestilte mat på flyet. Ser det står at det ikke er lov å ha med mat på flyet selv også.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 16:04   #6
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!!!!

Der så det herlig ut! Nå har dere noe å glede dere til!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 20:51   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!

Sunwing er topp for barnefamilier! Dere kan bare glede dere!

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 20:56   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!

Elin; vi har ikke vært på sunwing før, så vi aner liksom ikke hva vi har i vente. Håper det blir bra!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 22:14   #9
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.726
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi har bestilt oss tur!

Så flott at du fikk bestemt deg og bestilt!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no