|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg ser her inne at det er mange som liker litt bohem-stil og flagrete klær à la Odd Molly, og fargerike klær, og gjerne kraftige sko av typen El Naturalista. Selv kan jeg like et og annet innenfor disse sjangerne, men synes ikke den typen klær er noe for meg og min kropp, for det meste.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 30-06-10 kl 12:04. Årsak: La til litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker rare klær. jeg liker skjørt, artig snitt, St. Martin er nok favorittmerket mitt. Forøvrig har jeg vært fanget i "dongeri og genser-fella" i noen år nå, men jobber med saken om å heve meg over den.
![]() |
#3 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Dongeri/Jeans/denim i alle fall. Og prøver å finne passende skjørt, men ikke lett. Det er ikke noe spesielt merke jeg foretrekker, her må det prøves. Sist redigert av Tangerine : 30-06-10 kl 10:11. Årsak: Skrivefeil, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Odd Molly er noe av det grelleste jeg ser. Men hver sin smak.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker smale dongeribukser eller tights, store t-skjorter med trykk, eller mer rocka ting. Veldig glad i sort og hvitt, og ellers "rene" farger. Av sko liker jeg ELN, Camper, Fly London, Doc Martens og Vagabond. Ellers like jeg joggesko som Nike Air Max eller Shox. Kanskje jeg er en rocka sportsfreak i stilen? Sist redigert av Left : 30-06-10 kl 11:38. |
![]() |
![]() |
#7 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg kler meg aller helst i smale jeans. Jeg har også en del kjoler og skjørt som jeg bruker. Kjoler og skjørt bør være smale og ikke lenger enn kneet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har vel en litt sporty stil til hverdags tror jeg vi kan si.
![]() |
#9 |
re:designer
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker klærne fra NoaNoa og Staff kjempegodt, men handler også mye fra billigkjedene. Mye er ganske likt i stilen, så jeg kombinerer mye billig/dyrt. Syns de har fått inn masse fine sommerklær på HM etc.. Sort har jeg brukt i flere år nå, vi hadde sort som basisfarge på jobb, og hvis vi ikke ville gå med arbeidsklærne vi fikk så måtte vi ha andre sorte ting, det har virkelig hengt igjen.. Er egentlig drittlei av svarte klær men liker ikke farger så godt. Men hvitt, beige, grått og lin liker jeg. Og den duse rosafargen som er på masse nå, den er fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har nok mye svart i garderoben, og det som er mest meg er nok svart fra topp til tå, gjerne med høye støveletter og skinnjakke. Meen, jeg har også endel bohemklær og noe romantiske greier, til og med OM. Har ingen spesielle favorittmerker, kjøper det jeg liker, egentlig. Jeg har visst mye Noa Noa, Part two, Container og Culture. Sko: jeg kjøper kvalitet, orker ikke vonde sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har masse jentelus, og elsker kjoler, volanger, blonder og dall. Alt i fine farger og med matchende håndvesker.
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 30-06-10 kl 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker mye forskjellig. Jordfarger eller litt kraftigere farger som turkis eller rosa. Tunika-ish overdeler med empireliv. Bukser bør helst sitte inntil øverst og ha litt vidde nederst. Jeg liker odd molly, staff, noa noa, men også enklere plagg fra mexx og in wear. Kommer an på dagsformen.
![]() |
#13 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Hvor kjøper du gode leggings, Maud`Dib? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg elsker fortsatt DocMarten's når det kommer til sko. Og jeg liker klumpete Mary Jane's.
![]() |
#15 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg bruker kun klær fra Noa Noa. Det er fordi jeg ikke utstår å bruke tid i butikker, og det er kjekt med en butikk der man finner alt og som i tillegg har den stilen jeg liker. Når det gjelder sko kjøper jeg mest på lillevinkel.no. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?
Du bare MÅ dra på Tveita på H-Sko. Fant de fineste Dr. Martens der. Hvite, halvhøye i skaftet med beige blomstermønster på. Tilbud 1400- Kjempefine.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker smale, mørke jeans, gjerne fra Nudie, Converse, t-skjorter, westernskjorter, enkle bluser, olajakker, svarte skinnjakker, kjoler med femtitallsnitt, kilehæler og store solbriller. Jeg er glad i femti- og sekstitallet, litt rock'n'roll og punk. Bohem og nussepusse er ikke min greie.
![]() |
#18 |
Off the map.
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg er nok en dongeri og genser-type.
![]() |
#19 |
Bare sær
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?
Der var beskrivelsen jeg lette etter. Jeg verken liker eller kler rysjer, blonder og bonderomantikk.
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?NoaNoa tror jeg ikke at jeg liker. Det er litt 'flakete' klær med mye farger, stemmer ikke det? Har en venninne som bruker det mye og på henne ser det bra ut, men det er veldig langt i fra noe som er 'meg'
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|