|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der ...Hvor lenge er det betimelig å ikke reagere med avsky uten å måtte komme med en lang analytisk utredning om at ikke alle må skjæres over samme kam etc ?
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Jeg synes det er kjempeflott at det sies rett ut at: "vi synes det er ok med steining av homofile". Ikke fordi jeg er enig (Gud forby!
![]() |
#3 |
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...
Ja, man er prisgitt at noen nutters går i media og setter ord på hva "the silent majority" mener. Og det sier vel egentlig alt om hvilket ikke-tema dette har vært og stadig vekk er. Oppegående samfunnsforskere kunne ha kartlagt og akademisert slike holdninger for 15 år siden, da de var ferske, befruktede egg i det norske samfunnet. Men istedet har man måttet høre på det evinnelige gnålet fra han medie-antropologen i bobla si ved Vestgrensa et sted...
...på bedringens vei? Sist redigert av Brutus_ : 16-02-10 kl 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Jeg mener denne karen er en idiot av kraftige dimensjoner og stoler på at de aller fleste mener det samme. Muslim, hindu, jøde, motorsyklist, indianer eller sjømann. |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Det er tross alt ikke mange kristne som mener at homofile skal steines. Det holder at de skal til helvete.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Den mannen der synes jeg er skummel..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Kanskje han forsøker å nå ut til tenåringsgutter på rånebygda?
![]() |
#8 |
![]() ![]() ![]() |
Han kompisen hans i hjemmehekla lue, helskjegg, kjortel og nytt, rent og arabisk navn, er født etnisk norsk i Vestfold et sted. Og vips; blitt halal for ett år siden.
![]() |
#9 |
Deltidsmamma
|
Hvordan ta til motmæle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Det er trist for Norges muslimer at slike som han får kommer fram med sine meninger. Det eneste som oppnås er større avstand mellom etniske nordmenn og muslimer. Mange nordmenn skiller ikke radikale nordmenn og liberale nordmenn og alle variasjonene der i mellom.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner mange muslimer og har den oppfatning at det er svært vanlig å ha et negativt syn på homofili.
![]() |
#13 |
Live and let live
|
Det er jo himmelvid forskjell å å ha et negativt syn på homofili, og det å ønske å drepe dem. Jeg har et negativt syn på utroskap feks, men jeg kommer ikke til å begå drap om mannen min gjør det. Jeg mener ei heller at de som gjør det "bør steines".
![]() |
#14 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer min rett til å knerte deg dersom du ikke vender om og kommer på bedre tanker.
![]() |
#15 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Jeg er ganske så sikkert på at du vil finne mennesker innen de fleste religioner, de fleste former og farger som ville mene at det er helt greit å steine homofile.
![]() |
#16 |
Deltidsmamma
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der...Jeg er jo egentlig enig med overskriften, MEN jeg synes det blir en kvalifisering når meningen en ytrer er en oppfordring til ulovlige handlinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå er det faktisk overraskende mange, spesielt førstegenerasjonsmuslimer, som mener det er helt greit at homofile blir tatt av dage.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg liker ikke det du sier, men forsvarer din rett og alt det der ...Joda, "vi" forsvarer vår rett til å publisere så mye tegninger vil bare vil, og da må nesten han få lov til si at det er greit å stene så mye han vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|