Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 17:00   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?

De skal ha forestilling på skolen på tirsdag og han skal være pinnsvin i Hakkebakkeskogen. Hva kan jeg kle ham i og hvordan kan jeg fikse det enkelt så han ligner litt? Har ikke symaskin og dårlig tid pga møte etter jobb i morgen.

Gammel 08-11-09, 17:44   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?

Brun genser og brun bukse, en filtbit fullsydd med tråder, som liksom skal være pigger...? som du fester på ryggen hans?
Ei lang remse med isopor stukket full med fyrstikker?

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 17:59   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et barn jeg har hatt i barnehage kom som pinnsvin på et karneval en gang. Mammaen hadde kledd på ham brun genser, og bak på ryggen hadde hun festet ørti treklyper. Noe å tenke på om du tilfeldigvis har treklyper til klesvaska.

Gammel 08-11-09, 18:11   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Et barn jeg har hatt i barnehage kom som pinnsvin på et karneval en gang. Mammaen hadde kledd på ham brun genser, og bak på ryggen hadde hun festet ørti treklyper. Noe å tenke på om du tilfeldigvis har treklyper til klesvaska.

Det var jo skikkelig kult da!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 21:23   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Treklyper var et godt tips! Hvor finner jeg slik da?

Og hva med ører eller noe? Kjenner jeg blir helt stressa av å få denne oppgaven på torsdag uten mulighet til å gjøre noe før nå i dag.

Gammel 08-11-09, 21:45   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Treklyper finner du på typ OBS eller -nille eller lignende.

Jeg hadde tenkt å foreslå en god del tannpirkere, men det er kanskje litt voldsomt. Lide for kunsten osv.

Gammel 09-11-09, 12:37   #7
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Fant denne "oppskrften" på nett da jeg googlet "porcupine costume"

http://answers.yahoo.com/question/in...6091750AA3TqrY

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 12:40   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hettegenser + klesklyper:

Gammel 09-11-09, 12:44   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du bor i Oslo/Akershus og så har jeg kostymet som jeg sydde til Prototypen hvis du vil låne (str. 122):

Gammel 09-11-09, 21:29   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Å, det hadde vært midt i blinken! Søren at jeg ikke visste om dette før altså! Jeg er på jobb til 15.30 i morgen og må ta tog/buss hjem (f**ns bil), så jeg er egentlig heldig om jeg rekker festen kl 17. Var hjemme kl 17.05 i dag.

Ikke har jeg funnet treklyper noe sted heller.

Sist redigert av Mirasol : 05-06-13 kl 00:22.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.