|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?De skal ha forestilling på skolen på tirsdag og han skal være pinnsvin i Hakkebakkeskogen. Hva kan jeg kle ham i og hvordan kan jeg fikse det enkelt så han ligner litt? Har ikke symaskin og dårlig tid pga møte etter jobb i morgen.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Brun genser og brun bukse, en filtbit fullsydd med tråder, som liksom skal være pigger...? som du fester på ryggen hans? |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Et barn jeg har hatt i barnehage kom som pinnsvin på et karneval en gang. Mammaen hadde kledd på ham brun genser, og bak på ryggen hadde hun festet ørti treklyper. Noe å tenke på om du tilfeldigvis har treklyper til klesvaska.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?
Det var jo skikkelig kult da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Treklyper var et godt tips! Hvor finner jeg slik da?
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Treklyper finner du på typ OBS eller -nille eller lignende.
![]() |
#7 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Fant denne "oppskrften" på nett da jeg googlet "porcupine costume" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Hettegenser + klesklyper:
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Hvis du bor i Oslo/Akershus og så har jeg kostymet som jeg sydde til Prototypen hvis du vil låne (str. 122):
![]() |
#10 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Haster- hvordan kle en sjuåring som pinnsvin?Å, det hadde vært midt i blinken! Søren at jeg ikke visste om dette før altså! Jeg er på jobb til 15.30 i morgen og må ta tog/buss hjem (f**ns bil), så jeg er egentlig heldig om jeg rekker festen kl 17. Var hjemme kl 17.05 i dag.
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 05-06-13 kl 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|