Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ica vanillinsocker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-09, 13:14   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ica vanillinsocker

Det er det verste jeg noensinne har smakt. Jeg bruker alltid den hvite og grønne boksen med vaniljesukker, der det er tilsatt ekte vanilje. Men da jeg var på Ica i forrige uke og trengte vaniljesukker, hadde de kun denne og hadde det travelt og måtte bare ta det jeg fant.
Vel, da jeg åpnet boksen fikk jeg helt bakoversveis. Jeg kastet hele greia og hadde heldigvis vaniljeessens i hus, det er hvertfall bedre enn det skvipet der.
Vanillin er jo grusomt. Nå husker jeg hvor jeg hadde den smaken fra, den der First Price-melkeisen på boks. Fikk den servert hos ei venninne på nyttårsaften en gang og yøkk noe så grusomt. Den smaker en blanding av vann og vanillin. Vanillin-is!

Men Freia sitt vaniljesukker kan da ikke være rent vanillin? Det smaker jo ikke så grusomt som Ica sitt ... Eller er det bare jeg som har brukt den boksen med ekte vanilje så lenge at jeg ikke husker smaken på Freia sitt? Nei, det smaker ikke så ille som Ica sitt altså.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.