Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

2006-modell eller 2007 med høy kilometerstand?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-09, 18:25   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

2006-modell eller 2007 med høy kilometerstand?

Vi skal kjøpe ny bil da den vi har nå ikke har plass til tre barn i baksetet. Vi skal ha Peugeot 307 sw da denne passer budsjetter vårt.

Til nå har vi sett etter 2007 modell, men mulig vi må ned til 2006 for å få så lite lån som mulig. Vi har ikke lyst til å gå ytterligere ned i årsmodell for vi ser for oss å selge denne bilen igjen om noen år.

Det har av og til vært biler til salgs som er taxikjørte og prisen er lav, men kilometerstanden er høy.

Jeg har ingen greie på biler i det hele tatt. (Min bilinteresse begrenser seg til at jeg vil helst ha ryggesensor, plass til barnas bilseter bak og bagasjerom som rommer barnevogn mm. og som kan ha ekstra seter.) Hvis man må velge mellom en 2006 modell med "vanlig" km. stand eller en 2007 modell med høy km.stand (100.000 og oppover), hva er da best å velge?

Sist redigert av Éowyn : 25-09-09 kl 22:18. Årsak: Lagt til km.stand i parentes.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.