|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg hører stadig om kvinners "hang til sko", og lurer på om det er en myte eller sannhet. Selv er jeg fryktelig lite opptatt av sko - har vel noen få vinterpar hvorav ett er fjellstøvler, og ellers to-tre par vår/sommer/høst -sko. Og jeg bytter sjelden ut et skopar før det er slitt ut. Av de skoene jeg har så bruker jeg gjerne de samme hele tiden. Penskoene mine aner jeg ikke hvor har blitt av - må visst skaffe meg nye... |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har vel nok sko, men bruker ikke så mange av de. Jeg bruker LANG tid på å finne meg sko, så noen skoshopper er jeg ikke. Fikk litt dilla på støveletter i vinter. Etter å ha gått ned mange kilo så fant jeg endelig støveletter som passet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg er ingen skoshopper. Jeg er lite interessert i sko og har føtter som det ikke er lett å finne sko til. Jeg har ganske mange par sko, men det er ikke fordi jeg handler så mye, men heller fordi jeg er dårlig til å kaste de parene som knapt er brukbare lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg lever definitivt opp til myten.
![]() |
![]() |
#5 |
Helt konge
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Sko, ja. Minst 20 par vil jeg tro. Jeg kjøper ofte sko. Mannen i huset er nesten like god på å kjøpe sko som meg. Ungene har også en del par. Så vi har noen hyllemeter med sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har veldig mye sko. Dog hater jeg å shoppe sko. Til vanlig har jeg et par som brukes støtt og stadig, og som brukes til det er fullstendig slitt ut. Greia er at på akkurat støvletter og pensko, vel, der hender det jeg er litt mer frempå, for jeg må jo ha ting som matcher ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
![]() |
#9 |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg er forøvrig utrolig dårlig på å kaste sko. Jeg har sko som er 10 år gamle som jeg aldri kommer til å bruke..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Viser tenner
|
I skoesker i stabler i skapet, støvletter opphengt på skinne i skapet i gangen, i skoskapet i gangen, på skohylla i gangen, i boden, i skapet nede i boden og i skohylla i den tredje boden ... (Ja, i tillegg til foran verandadøren, på badet, på gulvet på soverommet, på trappa (støvler og skitne joggesko) ...)
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg går i mine gamle sko til de blir gode og utslitte. Jeg mangler totalt shoppegenet, det være seg også når det gjelder sko. :billig i drift:
![]() |
#12 |
intro
|
...og jeg har et par ødelagte aerobicsko fra 1989 liggende, så vidt jeg husker.
![]() |
![]() |
#14 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Sko er ikke min greie. Jeg har noen praktiske hverdagsko, tursko og noen upraktiske finsko. Det får duge.
![]() |
#16 |
Enda en som trener
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har en del skopar ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Sko er bare en nødvendighet, og jeg har ikke flere enn at de dekker de forskjellige behov.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har ikke mange skopar, jeg finner nesten aldri sko jeg liker å ha på, og kjøper bare når jeg absolutt må. Og av dem jeg har er det temmelig få jeg liker i det hele tatt. Jeg har ett par svarte sandaler og ett par svarte joggesko av masai-typen, dem veksler jeg mellom fra snøen går til den kommer tilbake igjen, og så har jeg et par temmelig røffe vintersko, og ett par joggesko som jeg trener i. Ja, og så fant jeg bunadskoene til 17. mai.
![]() |
#19 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har nok noen og 80 par jeg og. Kjøper meg stadig nye par, men er ikke spesielt superflink til å kaste.... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|