Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mini A Ture anorakk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-09, 09:27   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Mini A Ture anorakk

Noen som har den? Vurderer sterk til 3 åringen. Men lurer på om den er praktisk til så store barn mtp at de må tre den over hodet? Hun vil jo gjøre alt selv, og jeg ser for meg at det ikke er så lett for en 3 åring å få til det med en anorakk

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 09:29   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mini A Ture anorakk

Det er da ikke vanskelig å tre den over hodet.

Gammel 02-11-09, 09:32   #3
M&S
Erfaren

Standard

ikke for meg, men for en 3 åring er det vel letter å ha på en vanlig jakke?

Gammel 02-11-09, 09:34   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart det er lettere å ta på en vanlig jakke, men det var nå ikke det du spurte om. Mulig jeg har et barn som ikke har særlig påkledningsproblemer, men Mini A Ture-jakken har aldri voldt problemer.

Gammel 02-11-09, 09:36   #5
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Mini A Ture anorakk

Det er glidelås i siden, opp til under armen i tillegg til glidelåsen i halsen.
Den er ikke vanskelig å ha på.

Gammel 02-11-09, 09:37   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Iben har vinterjakken og der er ikke glidelås i halsen engang, men ikke vanskelig lell.

Gammel 02-11-09, 10:04   #7
M&S
Erfaren

Standard

supert! da tror jeg at jeg kjøper en sånn

Gammel 02-11-09, 10:08   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror du vil bli fornøyd! De er veldig gode, og ikke minst, fine å se på.

Husk å prøve anorakken på ungen først, min erfaring tilsier at de er ganske romme på størrelsen. Vi brukte f.eks. podens vår/høstanorakk i 74 frem til nå nettopp, og han bruker 92 i andre klær. Vinteranorakken vi har nå i str. 2 år (98?), ser jeg for meg passer neste år også, men den har glidelås i ryggen og det vil du jo ikke ha til en treåring som skal kle på seg selv.

Gammel 02-11-09, 10:13   #9
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Barna har en anorakk som ligner på Miniature sin. Det er ikke direkte vanskelig å dra den over hodet, men det tar definitivt lengre tid og er mer kronglete for både 3-åringen og 6-åringen. 3-åringen må få hjelp til å få den på, mens 6-åringen glemmer ofte å dra ned glidelåsen i siden. Hun velger forresten en annen jakke framfor denne når hun kan. Miniature sin anorakk er virkelig lekker, men jeg kommer ikke til å kjøpe anorakk til barna igjen, ikke før de selv ønsker det

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 10:19   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barna mine vil ikke gå med anorakk. :hjelpsom:

Gammel 02-11-09, 10:23   #11
M&S
Erfaren

Standard

hmmm, vanskelig altså! Frykter min kresne 3 åring vil sette seg på bakbeina.

Gammel 02-11-09, 10:36   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden har MiniATure-anorakk, og det er ikke noe problem å smette den over hodet på ham. Jeg elsker den jakken. Den er så fiiiin!

Gammel 02-11-09, 10:58   #13
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

3 åringen min har denne anorakken, og har ingen problemer med å få den på selv. Hun elsker den.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.