Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dame

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-09, 23:14   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dame

Hvor finner jeg det? Den MÅ se kul ut altså! Den må være litt innsvinget, for jeg ser fort sekkete ut i sånne jakker. Hvilke merker er billige og gode? Legg gjerne ved bilde. Det blir første gang jeg kjøper en sånn type jakke, så jeg har ikke snøring.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 12:29   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig (og kul!) softshelljakke eller annen vårjakke, til dame

Sportmann har noen da:
http://sportman.no/psnweb/deptlist.a...7&pageall=true

Skogstad skalljakke
Jakke i elegant damefasong med justerbar fast hette . 2-lags kvatitet med tapede sømmer gjør jakken vanntett og ventilerende. Dekorativt blomsterprint på skuldrene. Justerbar elastikk i nedkant. Vask 40ºC.

Kun: 799,00 KrFør: 1 599,00 Kr

Salomon skalljakke
Teknisk skalljakke til dame i vanntett og ventilerende materiale. Fast justerbar hette og glidelåslommer i siden. Vask 40ºC. Str: S-M-L-XL

Kun: 799,00 KrFør: 999,00 Kr

Stormberg softshell
Teknisk 2-lags softshelljakke i stilig rutet design. Vannavstøtende og fukttransporterende. Antinuppebehandlet polyester fleece. Offwhite og rød i damefasong (kun tom str XL) marine er unisex fasong. Vask 40ºC. Str: S-M-L-XL-XXL

Kun: 499,00 KrFør: 699,00 Kr

H2O olivia softshell
Jakke med innvendig nettingfòr. Brodert logo på bryst og logobadge på venstre erme. Justerbar i nedkant og velcrojustering i mansjett. Vask 40ºC. Str: S-M-L-XL-X

Kun: 499,90 KrFør: 699,00 Kr

Rhnt Wmns Softshell Jakke
Supermyk og behagelig softshell jakke til dame. Flere funksjonelle detaljer; alle lommer med glidelås, ekstra lomme på arm og justerbar snøring i hette og i nedkant. Brodert logo. Vask 40°C. Str : 36-38-40-42-44-46

Kun: 179,90 KrFør: 399,00 Kr

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 14:28   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Stormberg (XXL) f.eks?

Gammel 21-04-09, 14:33   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Softshell, Gremli *tsk-tsk* Å finne en skikkelig KUL softshell er vel nesten umulig - eller hurr? Forøvrig så har de lilla softshelljakke på tilbud på stormberg. Den synes jeg virker ganske kurrant...Ja, for softshell å være, that is...

499,-

Lilla og brun koster 499, mens sort koster normalpris som er 899.

Gammel 21-04-09, 14:39   #5
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Er softshell ukult, Bauche?

Det er i alle fall et av de mest funksjonelle plaggene jeg noensinne har hatt til bruk ved og på sjøen.

Jeg har den fra Stormberg med hette, og jeg er veldig fornøyd. Nå passer den endelig igjen etter svangerskapet også - akkurat i tide for båtsesongen!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 14:40   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Softshell, Gremli *tsk-tsk* Å finne en skikkelig KUL softshell er vel nesten umulig - eller hurr? Forøvrig så har de lilla softshelljakke på tilbud på stormberg. Den synes jeg virker ganske kurrant...Ja, for softshell å være, that is...

499,-

Lilla og brun koster 499, mens sort koster normalpris som er 899.

Denne har jeg, og den er faktisk fin på!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 14:44   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Er softshell ukult, Bauche?

Det er i alle fall et av de mest funksjonelle plaggene jeg noensinne har hatt til bruk ved og på sjøen.

Jeg har den fra Stormberg med hette, og jeg er veldig fornøyd. Nå passer den endelig igjen etter svangerskapet også - akkurat i tide for båtsesongen!

tja, überkult vil jeg vel ikke definere den som altså. Forøvrig ser jeg jo at den er praktisk - og det er da noe det også. Gubben har forøvrig en softshell fra helly Hansen som jeg synes er på grensa til litt kul (Men hva som er kult på menn og kvinner er to forskjellige ting da).

Gammel 21-04-09, 14:48   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne:

http://www.intersport.no/Misc/Produc...id=254361(BC_2)

Gammel 21-04-09, 14:57   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har softshelljakke fra Bergans.
Den er ganske lik denne.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 15:00   #10
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dæsken... tror den ene modellen i bildene er ei jeg gikk på barneskolen sammen med...

Fine alle sammen, synes jeg.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 15:04   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en brun fra Bergans og den er, om ikke kul, så liker jeg den godt og føler meg fin i den til sitt bruk. Men den er nok ikke av de billigste. Jeg tror Stormberg er et godt alternativ så lenge du får tak i jentemodellen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 17:47   #12
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror Bauche synes det ikke er helt meg å gå i noe som er kjøpt i en sportsbutikk. Jeg fant en Aretti-jakke på Intersport til 299, kjempefornøyd med den! Finner ikke bilde.

Gammel 21-04-09, 17:51   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Bra du fant en jakke du likte
- Stemmer forøvrig helt utmerket at du og sportsklær ikke stemmer HELT<--(understatement) med hva jeg anser som din stil. (dvs; du har jo stil - men softshell? tja skeptisk)

Gammel 21-04-09, 18:03   #14
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Standard

Bauche kjenner sin Gremli. Men jeg trengte altså en vårjakke som passet seg å sykle i, og denne er nok topp til dette.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.