Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Alvefolket

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-09, 22:08   #1
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alvefolket

Jeg gjorde et lite varp på finn.no før jul, og er nå den lykkelige eier av de første 28 heftene. Husker jeg lånte de av en kamerat i tenårene, og elsket de! Denne uken har jeg vært syk, og derfor hatt tid til å lese igjennom alle. Fantastisk!

Men nå har jeg lyst til å lese videre, jeg vet historien er kommet mye lenger, både som tegneserie og i bokform, men jeg klarer ikke finne ut hvor jeg skal begynne. Søk på Amazon gir mange treff, men vil jo helst lese i riktig rekkefølge. Noen her som har lest mer enn de norske utgavene? Jeg vet at de har kommet mye lenger i Danmark, men vil heller lese på engelsk.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.