Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Manglende levering fra minsten.no

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 20:23   #1
Wanda
Aktiv

Wanda sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Wanda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Manglende levering fra minsten.no

Jeg bestilte klær fra minsten.no i slutten av november og har ennå ikke mottatt klærne. Pengene er trukket fra min konto. I en uke har jeg prøvd å komme i kontakt med innehaver på telefon og mail, men det er ingen som svarer. Er det andre som har lignende erfaringer eller råd? Klærne skulle vært julegaver som jeg skulle sende videre, så av mange årsaker er dette ganske så kjipt.

Oppdatert 13.12: Nå er varene levert :=) Årsaken til at det tok over 2 uker var visstnok noe surr ved mitt lokale postkontor. Jeg har sendt beklagelse til innehaver. Fortsatt står ordren som "avventer" i systemet, hun har ikke svart på noen av mine mailer og det er ingen som noengang tar telefonen. Med andre ord finnes flere forbedringspotensialer og dette kunne lett ha vært løst hvis hun hadde tatt kontakt. Nå er jeg imidlertid mest fornøyd med å ha varene i hus.

Sist redigert av Wanda : 13-12-08 kl 13:12. Årsak: Nå levert
Wanda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 20:52   #2
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Manglende levering fra minsten.no

Jeg valgte å betale ekstra for forsikret betaling derfra, men pakken kom som vanlig brevpost. Av prinsipp purret jeg på portopengene, det var snakk om ca femti kroner. Først på mail, men da hun ikke svarte ringte mannen og da lovet hun å overføre hvis jeg sendte mail med kontonummer. Pengene så vi allikevel aldri noe til.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 20:55   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:09   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send dem linken til denne tråden. Det er utrolig hva som skjer når de skjønner at det er dårlig reklame! :erfart:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:11   #5
Left
Passiv

Standard

Fytte grisen da. Derfra skal jeg ikke handle.

Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:25   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke første gangen de får dårlig reklame.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:40   #7
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Jeg bestilte klær derira forrige uke. Presisert at det hastet fordi jeg skulle ha kjolen til en julefest. Fikk svar om at det skulle gå fint så jeg sendte mail om å få sporingsnr men fikk aldri svar. Pakken kom en uke etterpå så det gikk jo bra det, men posten tar jo bare 2 - 3 dager så jeg ble litt stressa og purret og purret på sporingsnr. Fikk aldri noe svar.
Her er link til noen kommentarer om henne iallefall, ikke positiv kritikk akkurat...
http://forum.nybaktmamma.com/klaer-o...ten-no-563561/

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:42   #8
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Det er aldeles ikke første gang nei. Det har visstnok vært sykdom inne i bildet, men det var for nærmere et år siden.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:59   #9
Lille persille
Nybegynner

Lille persille sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lille persille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har også opplevd mye uryddig service derfra. Feilleverte varer, manglende varer, sein tilbakebetaling, ignorerte mails osv. Men fortsetter jeg å handle derfra da? JADAA...

Sist redigert av Lille persille : 11-12-08 kl 22:49.
Lille persille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:09   #10
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg handler aldri derfra igjen, for å si det slik.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:46   #11
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Ikke jeg heller...selv om jeg faktisk fikk varene ganske raskt så blir jeg skeptisk når hun aldri svarer på mail og leser så mye kritikk overalt.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:46   #12
Wanda
Aktiv

Wanda sin avatar

Standard

Burde definitivt googlet henne først, ser det ligger mange kjipe tilbakemeldinger ute. Ble lokket av et godt tilbud... Har endel kontakter i TV/media, så hvis ikke hun gir lyd fra seg snart kommer jeg nok til å gå til mer drastiske tiltak.

Gammel 13-12-08, 13:12   #13
Wanda
Aktiv

Wanda sin avatar

Standard

Nå er varene levert, se oppdatering i hovedinnlegg.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.