Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Lillebror nekter å ta puppen!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 09:37   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillebror nekter å ta puppen!

Lillebror (i overkant av 9 mnd) har nektet å ta puppen i over ett døgn nå. Han blir rett og slett krakilsk om jeg tilbyr han pupp.

Det er mye som taler "mot" puppen akkurat nå - han er forkjølet og jeg har mensen, så det er sikkert ille ifg han. - Jeg har forsøkt flere ammestillinger, men han vil ikke ha pupp uansett. Sittenede, liggende, med klær, uten klær - i senga....osvosv..

Jeg har i det siste mnd hatt treg utdriving, men det har han godtatt hele tiden, så jeg tror egentlig ikke at det er saken.

Hva bør jeg gjøre? - Jeg har lite lyst å slutte før han er året altså. *lat mor*

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.