Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Farge skinnstøvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 09:44   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Farge skinnstøvletter?

Har noen her farget skinnstøvletter noen gang?
De er ikke veldig blanke i skinnet så de skulle trekke til seg farge rimelig godt.
Tenkte på spray e.l.

Gammel 21-09-08, 13:32   #2
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Farge skinnstøvletter?

håå det var en super idea!! Jeg ha noen røde skinn støvletter vil ha de i svart!!
gjøre de kansje det en skomann??

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 11:21   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge skinnstøvletter?

Det går an!!
Var hos en skikelig god gammeldags skomaker i dag tidlig og har kjøpt farge. Spray.
Skal farge lysbrunt til mørkbrunt.

Gammel 13-10-08, 11:49   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Får vi se bilde av resultatet?
Har et par støvletter jeg elsker, men fargen er litt "feil".

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 11:51   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så spennende, håper vi får se resultatet.

Gammel 13-10-08, 23:30   #6
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Farge skinnstøvletter?

mine er oss en sko"dame" skal henter de seinere denne uke!!

Gammel 14-10-08, 00:02   #7
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Blir spennende å se resultatet. Jeg har aldri tenkt på den muligheten.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 21:12   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg har nå sprayet to lag.
Blir kjempefint.
Må kjøpe mer imorgen, holdt ikke med en boks.
Støvlettene er ganske høye.

Gammel 14-10-08, 21:42   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det på semsket skinn også? Hvor mye kostet boksen?

Gammel 14-10-08, 21:44   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det tror jeg helt sikkert det gjør
Boksen kostet 100,-

Jeg må si jeg er ganske overveldet over hvor bra det ser ut ennå jeg mangler et par "strøk".
Moro dette.

Jeg kommer med før og etter bilder.

Gammel 14-10-08, 22:51   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Venter spent på bilde. Hvordan i all verden kom du til å tenke på denne muligheten?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 08:15   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Venter i spenning på bilder.

Gammel 18-10-08, 08:21   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Måtte kjøpe en sprayboks til, min kjære hentet den i går for jeg lå helt rett ut her.
Er noe bedre form i dag .Skal se om jeg orker å ta siste "strøk" i dag.

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Venter spent på bilde. Hvordan i all verden kom du til å tenke på denne muligheten?

Vet ikke helt, men tenkte vel at buntmakere farger jo skinn, så det må jo være en mulighet når jeg ikkehelt likte fargen støvlettene hadde.
Resultatet ser ihvertfall utrolig bra ut så langt.

Gammel 18-10-08, 08:25   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Fristende å sprayfarge mine lyse støvletter som ikke brukes lenger.

Gammel 18-10-08, 08:37   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Går ikke an med den sprayen - skinnet vil ende opp med å bli veldig stivt - men det finnes farge for semsket skinn også. Lurer på om jeg har påført det med svamp eller noe sånn - alt var med i pakken altså. (Farget grå sko sorte)

Spray er genialt. Jeg har virkelig hatt dr.martens i alle regnbuens farger.

Et tips er forøvrig å smøre vaselin/fet impregnering på sålen - da setter ikke sprayfargen seg på såla - bare å tørke av etterpå.

Gammel 18-10-08, 22:53   #16
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Jeg fikk mine i går! bilde kommer, hun skodame sa hun spraye de first i brun og svart etterpå; mine var rød blod farge!! jeg er veldig fornøyd betalte 200 for det.

Gammel 21-10-08, 23:32   #17
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

ok, har ikke før bilde, men de hadde denne farge

så blir de sort!

Gammel 21-10-08, 23:34   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 07:08   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Så fint det ble.
Kanskje jeg skal ta de lyse støvlene mine å la de få ny farge.

Gammel 23-10-08, 13:19   #20
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De ble flotte. Kan denne sprayen brukes på skinnjakker også tro? Jeg har en skinnfrakk som jeg elsker, men den har begynt å bli litt hvit her og der. Mulig looken har blitt litt vintage, men.....

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.