|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Ja, det lurer jeg på. Er du typen som:
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er vel nærmest b, tenker jeg. Take it or leave it.
![]() |
#3 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg har et par feil som jeg skammer meg litt over, noen jeg egentlig synes er bare sjarmerende og jeg innbiller meg selv at jeg skal jobbe for å bli en bedre person mht alle feilene mine. Men det blir vel som du sier i realiteten aldri..
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg har mange feil, og jeg prøver å jobbe med endel av dem men jeg klarer nok aldri å ta alle uansett hvor mye og lenge jeg prøver. En av mine største feil er jo at jeg sliter med selvfølelse og tidvis også selvtillit. Sist redigert av Maz : 12-08-08 kl 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Eg er vel stort sett i b-kategorien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?c og d. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er nok mest på b og litt på d.
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?
:graver:
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er en blanding mellom b og d.
![]() |
#13 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er D. Eller B. Altså ikke villig til å gjøre noe særlig med mine eventuelle feil. Jeg tenker en gang innimellom at nei nå må jeg skjerpe meg, men dagen etterpå er jeg litt mer sånn. "Hæ? Er det ikke bare litt søtt da tro?" Så altså, B og D altettersom.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er definitivt c, og litt d. Jeg sutrer ikke høyt nei, men piner meg selv i det lengste. |
![]() |
![]() |
#15 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Er vel mest D, vet har jeg har feil. Innrømmer de uten og sutre og prøver å bedre meg.
![]() |
#16 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Etter mange år som c er jeg i ferd med å komme over i d. Men jeg er fremdeles flink til å pine meg selv med alle mine tabber og mistak.
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?d). bare at jeg faktisk jobber med dem, systematisk og ordentlig. Jeg prøver hele tiden å bli bedre, virkelig. Dette er den harde siden av å ha måttet oppdra seg selv. Utad fremstår jeg nok som en b).
![]() |
#18 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg har gudskjelov selvinnsikt nok til å se mine feil, og har ingen problemer med å innrømme det heller. Jeg jobber også med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?d uten parentesen, det er enkelte ting jeg virkelig jobber med og som både jeg og omverdenen ser klare forbedringer av, men aller mest er jeg nok b...
![]() |
#20 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvordan håndterer du feil hos deg selv?Jeg er helt klart en D. Jeg vet hvor mine svakheter/feil ligger og jobber beinhardt med meg selv. Det har jeg gjort siden jeg var liten. Hadde ikke jeg gjort det ville jeg ikke vært her jeg er idag.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|