Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Avstemming FK 17 - Humor

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Se resultatene: Hvem mener du hadde det artigste/beste bildet i FK 17 - Humor?
Nenne 0 0%
sjuggerpløm 0 0%
Tove 1 1,11%
jane 1 1,11%
snippa 7 7,78%
Nina 0 0%
Skytte 6 6,67%
Veronal 2 2,22%
Kanina 1 1,11%
Millis 2 2,22%
Scarlett 36 40,00%
LaLuna 31 34,44%
Imma 2 2,22%
Ms. Lee 0 0%
Bauche 1 1,11%
kokosbolle 0 0%
PrinesseChiefen 0 0%
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-08, 22:01   #1
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Avstemming FK 17 - Humor

Tid for avstemming i FK 17. Mange artige bilder! Frist for å stemme 15. mai.

Nenne

sjuggerpløm

Tove

jane

snippa

Nina

Skytte

Veronal

Sist redigert av Skytte : 09-05-08 kl 22:21.
Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:20   #2
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemming FK 17 - Humor

Kanina

Millis

Scarlett

LaLuna

Imma

Ms.Lee

Bauche

kokosbolle

Gammel 09-05-08, 22:20   #3
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

PrinsesseChiefen

Gammel 09-05-08, 22:28   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LaLuna. Fantastisk blinkskudd.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:30   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stemme avgitt!

Digresjon: Jeg må si at jeg savner tekstene til bildene. Synes vi skal gå over til å lage en konkurransetråd hvor alle legger inn sine bidrag, og at det vises til konkurransetråden i avstemningstråden.

Gammel 09-05-08, 22:35   #6
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Det som fremkalte spontant latterutbrudd for min del, var Scarletta sitt.
Men MYE fint her - LaLuna sitt utmerker seg også spesielt.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:35   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal stemme på Scarlett eller LaLunas bidrag. Begge to fikk jeg til å bryte ut i latter, samtidig som bildene er veldig flotte i seg selv.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:39   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Digresjon: Jeg må si at jeg savner tekstene til bildene.

Enig. Litt av poenget ble borte nå.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:40   #9
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns skytte sitt var herlig!

Gammel 09-05-08, 22:44   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler meg skakk av bildet til Scarlett.

Gammel 09-05-08, 22:56   #11
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Stemme avgitt!

Digresjon: Jeg må si at jeg savner tekstene til bildene. Synes vi skal gå over til å lage en konkurransetråd hvor alle legger inn sine bidrag, og at det vises til konkurransetråden i avstemningstråden.

Enig med deg.

Gammel 09-05-08, 22:56   #12
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Det stod mellom Scarlett og LaLuna her også. Kjempebra bilder!

Gammel 10-05-08, 02:18   #13
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Det som fremkalte spontant latterutbrudd for min del, var Scarletta sitt.
Men MYE fint her - LaLuna sitt utmerker seg også spesielt.

Akkurat. Veldig mye morsomt her. Likte bestefar på sklia.

Gammel 10-05-08, 11:10   #14
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Stemme avgitt!

HELT ENIG!

går i alle fall an å prøve en runde eller to, og hvis det ikke funker, kan vi jo gå tilbake til den gamle måten?

Gammel 10-05-08, 14:26   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange morsomme bilder her ja. Jeg ville gjerne stemme både på LaLuna OG Scarlett.

Gammel 10-05-08, 19:00   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var det mye morsomt. Klarte nesten ikke bestemme meg, men synes Jane sitt var stilig. Passende uttrykk på jenta .

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 19:11   #17
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Her sliter jeg skikkelig med å velge et bilde. Nesten så jeg lar være å steme bare på grunn av det. Men Scarlett sitt fikk meg til å knise automatisk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 19:37   #18
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skulle stemme Scarlett, men så klarte jeg å trykke på LaLuna istedet.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-08, 20:00   #19
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Å, akk, hva skal en velge....

Gammel 10-05-08, 23:14   #20
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Slet også mellom Scarlett og LaLuna sitt bilde. Endte opp med LaLuna.

Jane hadde forøvrig et utrolig stilig bilde. Ble sittende å se lenge på det.

Emneord
avstemming fk 17

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.