Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 16:50   #1
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Hva er viktigst når du skal kjøpe mobiltelefon?

Jeg er uhelbredelig dingsoman, og kan godt finne på å kjøpe meg ny mobiltelefon selv om den gamle virker helt fint, bare fordi jeg ser en med kul farge eller en "kjekt å ha"-finesse jeg ikke egentlig har bruk for. Siden jeg har telefonskrekk, trenger den ikke å være god å ringe med en gang.
(Til unnskyldning har jeg en mann som drasser med seg sin overalt når han jobber ute, så han er alltid glad for å overta mine gamle så han slipper å kjøpe selv.)

Hva ser du etter i en ny mobil? Kamera? Ringetoner? Musikkspiller? Gode taster? Andre fiksfakserier?

Gjerne kom med skryt eller klag over noen merker også, så jeg rekker å lure på om jeg har gjort noe dumt før min nye kommer i posten.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.