Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vi må ha en metaltråd

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 08:41   #1
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Vi må ha en metaltråd

Ja, det må vi!

Jeg har på en måte gjenoppdaget metalmusikken den siste tiden. Men siden jeg ikke har fulgt særlig med i utviklingen de siste årene, har det sikkert skjedd masse som jeg ikke har fått med meg. Så da trenger jeg tips. Jeg vil vite hva dere hører på, og vil ha anbefalinger på band og låter det er verdt å få med seg.

Jeg har forøvrig mest sans for typen power metal o.l.. I følge Pandora liker jeg band med "...hard rock roots, a subtle use of vocal harmony, mixed acoustic and electric instrumentation and minor key tonality." Så det går mye i Edguy, Stratovarius, Masterplan, Kamelot, Avantasia, Rhapsody, Dream Theater, Blind Guardian og sikkert noen til som jeg har glemt.

Dessuten elsker jeg metalballadene, så har dere noen favoritter så vil jeg veldig gjerne høre dem.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.