|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Mest irriterende julesang?Inspirert av andres julestemningstråder - spør jeg som følger.
Pamina & ![]() Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 09-12-07 kl 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Mest irriterende julesang?For noen år siden ble det i enkelte butikker spilt en versjon av "Bjelleklang" hvor vokalen er erstattet av en sample av et hundebjeff som er justert opp og ned. Jeg har store problemer med å skjønne at noen syns det var en god ide å lage låta, og enda mindre å spille den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Mest irriterende julesang?
![]() |
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() |
#7 |
Originala
|
![]() Sv: Mest irriterende julesang?En sang Wenche Myhre synger. "Jeg så mamma kysse nisseeeen, jeeeeg". |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Metallica!!
|
Å herregud ja den kysse nissen sangen er grusom! *litt irritert for å ha blitt minnet på den*
![]() |
#9 |
Passiv
|
Chris Rea er veldig bra, men akkurat denne julesangen kan jeg også styre min begeistring for. Det samme kan sies om Josh Grobans vokalonani. Men når man snakker om å voldta julesanger er Heidi Hauge i en egen klasse. Maken til lydforurensning og ødelegging av julestemning etter 15 sekunders reklamespott skal man lete lenge etter. |
![]() |
![]() |
#10 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff, ja. Med den blir gang rundt juletreet en særdeles langdryg affære. Og gang rundt juletreet er ikke akkurat favorittaktiviteten i utgangspunktet.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mest irriterende julesang?Den der "Det var juuuuulekveld i sko-o-gen" er helt forferdelig. I tillegg får jeg generelt spader av vokalonani, det være seg julesanger eller vanlige sanger.
![]() |
#12 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Tatt på
|
(Kilde: youtube.com) ![]() ![]()
![]() |
#14 |
intro
|
He-he, jeg tenkte også på å nevne den. Teksten er også til å bli gal av. (Dessuten har jeg korpskompet i hodet, og det låter ikke bra.)
![]() |
![]() |
#16 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mest irriterende julesang?"Rocking around the christmastree" er irriterende.
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
Jeg er helt enig. Det var akkurat det jeg skulle si også, bare jeg hadde kommet meg over forskrekkelsen.
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Mest irriterende julesang?Christina Aguileras versjon av Oh Night Divine. Ohohohaoahaoahaoah na-a-i-ai-ai-ai-aiagt di-vai-ai-ai-aia-aiaiiaiaiiaiaiaiaiiaiane. Dette må da være vokalonani av det sykelige slaget.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|