Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Bergensere og fotball

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-07, 21:34   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergensere og fotball

Jeg litt hver gang jeg ser et fotballinnlegg her og på andre fora og det alltid er bergensere som har lagt det inn. Bare ta en titt her på sportshjørnet og se hvor mange av fotballinnleggene som omhandler Brann. Jeg ser sjelden folk fra andre byer diskutere fotball på samme måte, det er ALLTID bergensere som legger ut heia-innlegg, alltid Brann brann brann.

Hva er det med bergensere og fotball? Er alle bergensere født fotballfrelste? Jeg kjenner MANGE bergensere, har en haug av dem i nær slekt også, og jeg har fremdeles tilgode å møte EN bergenser som ikke elsker fotball.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.