Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Superlett sekk

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-25, 09:59   #1
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Superlett sekk

Trenger en lett sekk jeg kan ha med i stor sekken på reise. Skal brukes til badetøy eller regntøy eller det jeg handler.

Har sett på denne på nett, kanskje noen her har noen å anbefale ?
https://www.fjellsport.no/merker/osp...gxNTc1ODA4NTk2

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-25, 22:15   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Superlett sekk

Jeg er ganske sikker på at det er denne jeg har, har hatt den noen år så sikkert eldre modell. Den veier ingenting, tar liten plass, er god å bære til å være så enkel og rommer mye. I tillegg har den lomme utenpå og liten glidelåslomme inni. Den er genial, synes jeg. Til ditt bruk høres den riktig ut. Jeg har den ofte med på ferie og flytur for å kunne bære mer.

Gammel I går, 11:16   #3
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Takk for erfaringsutveksling. Da er den bestilt.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 19:42   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Håper den svarer til forventningene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.