Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Ribbe - nybegynnertråd

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-20, 07:21   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ribbe - nybegynnertråd

Jeg begynner med en disclaimer. Jeg er bergenser og har ikke noe forhold til ribbe. Jeg tror at jeg har spist det i et juleselskap en gang og så har jeg fått det på sånne juletallerkener på restaurant.

Jeg skal ha middagsselskap på søndag og tenkte å ha noe julete, som ikke var selve julemiddagen, og har derfor lyst til å prøve meg på ribbe

Så om det er noen som har gode tips? Eventuelt den optimale nettsiden å forholde seg til. Jeg vet at jeg kan lete etter oppskrifter, men da blir det så mye og det er greit å ha noen erfaringer.

Hva har dere til? Vi skal ha grønnsakskarbonader siden ikke alle i selskapet spiser kjøtt, men ellers?

Blå er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.