Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Starter søk i elva ... moren som forsvant i Mjøndalen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 14:53   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Starter søk i elva ... moren som forsvant i Mjøndalen

http://dt.no/apps/pbcs.dll/forside

Måtte sjekke DT & BB ,for nå henger det helikopter i luften her og mannen møtte politibiler i full fart når han nettopp hentet i barnehagen.

Lurer på om de finner henne nå?
Og hva har skjedd tro?

Gammel 31-05-07, 14:55   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starter søk i elva...moren som forsvant i Mjøndalen

Jeg håper egentlig de finner henne... Det er jo så forferdelig når en mamma blir borte slik - fire små barn og en mann. Hvor fortvilte må de ikke være...
Alt må jo være bedre enn ikke å vite hvor hun er og hva som har skjedd med henne.

Egentlig håper jeg jo at hun dukker opp i god behold et eller annet sted, men det er nok en utopi, dessverre.

Gammel 31-05-07, 15:08   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Starter søk i elva ... moren som forsvant i Mjøndalen

Det er en trist sak. Jeg må innrømme at jeg er ?fordomsfull? nok til å anta at det er ektemannen som ev. har drept henne. Det har ingen sammenheng med at de ikke er av norsk opprinnelse, men at det dessverre er slik at det som regel er samboer/ektefelle som er skyldig når en kvinne blir borte.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 16:20   #4
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det er en trist sak. Jeg må innrømme at jeg er ?fordomsfull? nok til å anta at det er ektemannen som ev. har drept henne. Det har ingen sammenheng med at de ikke er av norsk opprinnelse, men at det dessverre er slik at det som regel er samboer/ektefelle som er skyldig når en kvinne blir borte.

da er vi to

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 16:50   #5
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette tenker jeg også. Håper det ikke er tilfelle.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 17:24   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det vil jeg tro de fleste tenker, for det er jo dessverre (litt for) ofte menn med nær relasjon til offeret som står bak ...

Gammel 31-05-07, 17:29   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

da er vi to

Tre. Og det er ikke fordommer men rene fakta. Dessverre.

Gammel 31-05-07, 18:10   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Her er en tilav de fordomsfulle.
At tankene går dit at det mest sannsynlig er mannen er jo ikke så rart.
Det har vært endel drap, hvor morderen er ektemannen.

Gammel 31-05-07, 18:21   #9
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Lurer på hvorfor det tok ei uke før de meldte henne savnet jeg da?

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:57   #10
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håper hun blir funnet og at den/ de som er ansvarlige får sin straff.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 19:15   #11
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Tre. Og det er ikke fordommer men rene fakta. Dessverre.

Fire. Jeg har ingen tro på at man vil finne henne i god behold, dessverre.

Av media kommer det frem at ingen naboer eller andre vitner har sett henne siden midten av mars. På dette tidspunkt sluttet hun også å ringe ukentlig til sin far. Ektemannen hevder at hun ble borte 30. april, men meldte henne savnet først en uke etterpå. Lover ikke bra.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 19:20   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Fire. Jeg har ingen tro på at man vil finne henne i god behold, dessverre.

Av media kommer det frem at ingen naboer eller andre vitner har sett henne siden midten av mars. På dette tidspunkt sluttet hun også å ringe ukentlig til sin far. Ektemannen hevder at hun ble borte 30. april, men meldte henne savnet først en uke etterpå. Lover ikke bra.

Fem med meg ...dessverre

Gammel 31-05-07, 19:30   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Fem med meg ...dessverre

Seks med meg. Håper de finner henne hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 21:08   #14
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

syv med meg, Spesielt etter det kom frem at hun hadde sluttet å ringe hjem til faren, noe hun hadde gjort i alle år.

Barna da, har ikke de sett henne siden mars heller?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 17:01   #15
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg forestiller meg at hun ligger nedgravd i hagen. Det er ganske merkelig at ingen har sett henne siden mars? Stakkars barn.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:24   #16
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg forestiller meg at hun ligger nedgravd i hagen. Det er ganske merkelig at ingen har sett henne siden mars? Stakkars barn.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 22:30   #17
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Stakkars barn som sitter der uten mamman sin. Det må være grusomt og de forstår nok en god del av dette de også.

Jeg kjenner litt til det ene av barne og det er en fin unge!

Håper de finner henne i god behold ett eller annet sted i verden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.