Å bli rørt av fiskegrateng
Jeg har lett og lett, og ikke funnet noen annen tråd om dette, så beklager veldig hvis det finnes og jeg har klart å gå glipp av det.
I dag har jeg vært inne på tv3play og sett første episode av den nye sesongen med Hellstrøm rydder opp. Jeg regner med at mange av dere har fått med dere dette, det har i alle fall vært den store snakkisen på jobb, hvilket var grunnen til at jeg i dag gikk inn for å se episoden.
Det som var den store samtaleemnet på jobb var dog det sjokkerende i at en voksen mann kun spiste kneipbrød med nugatti til alle måltider, fra han var 12 år til han var 30. Jeg er helt enig, det er jo rimelig... spesielt...
Det som jeg savner dog, etter å ha sett programmet selv, var beretningen om hvordan mannen imponerte stort da han for første gang på 18 år (!) skulle smake på ny mat.
Jeg mener: Er det bare hormonene mine som gjør at det var utrolig rørende å se en voksen mann spise fiskegrateng for første gang, like det og dagen etter lage fiskegrateng selv som om han ikke har gjort noe annet (tross alt... med tanke på hva han har prestert på kjøkkenet de siste 18 årene). Jeg grein ikke, men ble veeeldig blank i øynene, det må jeg fan meg innrømme.