Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Lære seg å sy - utstyr

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-14, 09:08   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lære seg å sy - utstyr

Jeg har store planer om å lære meg å sy ( skal melde meg på kurs til høsten), har nylig arvet en symaskin fra svigermor og kan ikke la den stå og støve ned. Imidlertid er jeg helt grønn når det gjelder å sy, er bokstavelig talt uten nål og tråd.
Hva trenger jeg av utstyr når jeg setter i gang? Jeg har lyst til å prøve meg på klær til meg selv og min datter, drømmen er å kunne sy skjørt og kjoler.

Et lite spørsmål til, hvor mange meter trenger jeg av stoffer til et syprosjekt?
For eksempel voksen kjole til meg og babyklær til datter. Det er så mange lekre, stilige og kuuule stoffer der ute som jeg vil sikre meg før de forsvinner. Stoffavhengig lenge før jeg har sydd et sting, hvordan skal dette gå.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.