|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Beholde Apple-id eller lage ny? (Haster litt...)Jeg har fått meg ny eplefon i dag, og lurer på om jeg bør opprette en ny apple-id.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Beholde Apple-id eller lage ny? (Haster litt...)Hvis du lager ny, må du betale på nytt for alle apper du har kjøpt. Det er heller ingen sammenheng mellom Apple-ID og FB. Jeg bruker samme Apple-ID på alle epleprodukter her i huset, iPaden brukes stort sett kun av toåringen, og vi merker lite til at vi deler Apple-ID.
![]() |
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Beholde Apple-id eller lage ny? (Haster litt...)Det stemmer ikke Input, man kan dele innhold (fant noe på iTunes om famile, tror det kalles "Hjemmedeling"), og gutta deler innhold tross ulike brukerkontoer)
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Beholde Apple-id eller lage ny? (Haster litt...)Åh, så praktisk. Slik var det ikke før, men det er jo en fin forbedring.
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Beholde Apple-id eller lage ny? (Haster litt...)Man kan helt fint bytte pålogget Apple-id, og veksle mellom flere. Trenger ikke noe dele-greier.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|