|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ferie ved VänernDet er veldig mulig at årets voksne-alene-på-ferie ferie blir en tur til Sverige og Väneren. Men det er jo en utrolig stor innsjø, så derfor trenger jeg hjelp til gode ferieopplevelser i og omkring denne vannpytten.
![]() |
#2 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Ferie ved VänernJeg ville i alle fall ha lagt inn minst en overnatting i det gamle klosteret i Vadstena. http://www.klosterhotel.se/ Fantastisk sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ferie ved VänernKarlstad er ein veldig koseleg by. Vi var der nokre dagar i fjor sommar, det er eit kompakt sentrum med fleire trivelege restaurantar og kafear, kanal med kanalbåt og sluser og gode moglegheiter for båtutflukter (som vi ikkje benytta oss av på grunn av dårleg ver).
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie ved VänernVi har vært i Töreboda, 20 minutters kjøring, øst for Mariestad. En hyggelig, liten by ved Götakanal, med mange fine brukt/antikvitetsbutikker.
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03 Sist redigert av gullet : 23-05-13 kl 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Ferie ved VänernÅja, Gøta kanal, Sjøtorp, Lyrestad og Tøreboda, det er idyllisk der! Sørg for å vandra langs kanalen, eller å ta en kanalbåttur!
![]() |
#8 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Ferie ved VänernOg ta en tur over til Torsø, der var det koselig, men langgrunne strender og nesten ikke et menneske! Vi var der en uke med hetebølge i 2010, helt nydelig!
![]() |
#9 |
Skinner
![]() Sv: Ferie ved VänernÅ, tusen takk for masse gode tips. Jeg gleder meg til å planlegge ferie!
![]() |
#10 |
Skinner
![]() Sv: Ferie ved VänernPlanleggingen er i gang og jeg drar opp tråden igjen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|