Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp, jeg skal lage koldtbord!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-13, 08:20   #1
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Hjelp, jeg skal lage koldtbord!

Noen planlegger konfirmasjon opptil et år på forhånd, min skal konfirmeres neste helg. Vi har invitert gjestene, og fått på plass fire kaker

23 gjester, ingen bordplassering, feiring hjemme.
Vi skal ha røykelaks, fenalår, eggerøre, hummer, kremet pastasalat med marinert kylling og paprikagryte med rødvinssaus og svinekjøtt. Samt fløtegratinerte poteter, for det vil konfirmanten ha.

Mamma sier at vi MÅ ha potetsalat, noen som har verdens beste oppskrift?
Noen som har ideer som passer sånn noenlunde til det jeg har satt opp allerede?

Jeg har fri både torsdag og fredag, konfirmasjonen er på lørdag. Jeg har en og en halv time mellom seremonien og selskapet, så har nok ikke tid til å lage noe da, men tid til å varme opp/sette fram mat.

Åja. Og så skal jeg superimponere hele bønsjen med fantastiske brettede servietter (takket være fantastiske Fløyel) som forhåpentligvis kommer i hus senere i dag

...Men aspik, sån derre ekkel gjennomsiktig gele med reker og grønnsaker blir det ikke!

Sist redigert av slaraffen : 04-05-13 kl 08:25.
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.