Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julenisse

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-11, 21:19   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Rødme

Julenisse

For første gang skal vi ha en nisse som kommer utenfra familien - en nabo skal være nisse. Dette tror jeg blir bra, da storesøster har sluttet å tro på julenissen (ifølge hun selv). Det jeg lurer på er hvordan vi skal gjøre det. Vi har pleid å legge julegavene under treet natt til julaften, så har julenissen (som alltid har blitt avslørt av mine barn) hatt med en gave til alle fra ham.
Men av en eller annen grunn aner jeg ikke hvordan vi skal gjøre det i år. Hadde fortsatt tenkt å legge gavene under treet, men legge et brev fra julenissen der i år hvor det står noe som om at han bare måtte komme innom med noen gaver slik at det ikke blir så mange å ta med seg på sleden......
Hvordan gjør dere det? Er det bare barna så får pakker fra julenissen, eller får de voksne også? Skriver dere fra julenissen på de pakkene som blir delt ut, eller skriver dere hvem det er fra?

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.