Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spiselige gaver - korthjelp

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 08:58   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Spiselige gaver - korthjelp

Det var litt vanskelig å finne en god overskrift her, så den blie litt rar.

Uansett. Jeg har tenkt å blande sammen de tørre ingrediensene til knekkebrød, og gi bort i julegaver i år. På kortet må det liksom stå hvordan man lager de ferdige. Ettersom jeg har en grusom håndskrift, må jeg bruke datamaskinens hjelp, så da kunne jeg tenkt meg at det sto på en litt morsom/annerledes/uventet måte, men så slutter kreativiteten min.

Her er oppskriften:

Rør sammen blandingen og la den hvile i 10 minutter så fiberhusken får svelle. Smør utover bakepapir på to plater og stek i 10 minutter før du ruter opp med pizzahjul. Stek begge platene samtidig i varmluft 160g 50-60 min. La platene bytte plass to ganger underveis, og snu dem med forsiden inn. Om du ikke har varmluftsovn øk temperaturen til 180 og stek et brett av gangen.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 09:03   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiselige gaver - korthjelp

:roper på tåtti:

Gammel 03-12-11, 10:18   #3
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Det var jammen en kul gave

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 16:09   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Husk bare å skrive på hva de våte ingrediensene er - og mengden!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.