Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Didriksons Crystal Parka vs. North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 15:20   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Didriksons Crystal Parka vs. North Face Arctic Parka

Ja, valgets kval ...

Jeg har kjøpt meg en Didriksons crystal women`s parka på XXL i dag. Jeg var egentlig på der for å kjøpe North Face-parkaen på tilbud, men de får den ikke før på mandag. (Jeg har for sikkerhets skyld bedt dem om å holde av en til meg).

XXL har 30 dagers åpent kjøp, så jeg har jo mulighet til å ombestemme meg.

Jeg kjøpte Didriksons-parkaen etter disse argumentene:
+Den er vann og vindtett. Siden vinteren her ofte kan være våt, er det en fordel å ha noe som takler plutselig sludd eller regn.
+Den er ikke i dun og jeg kan dermed vaske den selv, til tross for at vi ikke har tørketrommel.
+Damen i butikken påsto at den var varm nok til å bruke hele vinteren. Den virker veldig varm også.

Argumenter mot er disse:
-Jeg måtte kjøpe den i str. 36, og den passer akkurat uten ekstra genser under. I str. 38 ble den for lang på ermene, og virket dessuten litt uformelig over skuldrene.
-Jeg har ikke prøvd North Face-parkaen og vet jo ikke hvor kul den er i forhold til Didriksons-parkaen?

Er det noen som har erfaringer med begge?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.