Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 17:08   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøpe fine jobbkjoler i Oslo?

Skal på shopping i morgen, for på mandag begynner jeg i ny jobb, og trenger masse nytt.

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt sånne fine kjoler jeg ser alle andre har på seg, men som jeg ikke finner (ikke på lene v eller vero moda, ihvertfall, har ikke lett så veldig hardt )

Trenger noe tekkelig, pent, gjerne strikk, som skjuler en alt for stor mage, som etterhvert kommer til å bli enda større, da av positive årsaker Har lyst til å føle meg elegant og fin, men trenger ikke å være "drakt" fin, bare "pent kledd" fin.

Supert hvis noen har noen tips å komme med! Jeg gikk inn i første etasje på sten og strøm her en dag, men mista helt ork og lyst. Mulig det er noe opp i gjennom etasjene der?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.