|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hel vinterdress / todelt vinterdress...Ser ut til at meg må ut å kjøpe enten todelt eller heldress til 2.klasse jenta. Har allerede Isbjørn Parkas og vinterbukse. Jakka er stor, men ikke verre enn at den kan brukes. Har også kjøpt Isbjørn Dermizax vinterdress, men søren, den er stooor og såpass stor at jeg tror det blir til hindring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hel vinterdress / todelt vinterdress...2.klassingen har TTH hel dress i år samt en hel dress fra Europris som reservedress som også vil bli brukt på starten av sesongen før det blir noe særlig snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hel vinterdress / todelt vinterdress...Mine har brukt/bruker hel dress helt t.o.m 4. trinn, det gjør mange av vennene dere også.
![]() |
#4 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hel vinterdress / todelt vinterdress...Bruker de heldress i 2. klasse altså? Jeg har vært sånn i tvil.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hel vinterdress / todelt vinterdress...Jeg har kjøpt todelt Polarn O Pyret til henne, 1. klassing. De fleste bruker todelt her.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hel vinterdress / todelt vinterdress...Hvis ungen vil bruke hel dress selv så hadde jeg ikke vært i tvil en gang. Mye kjappere å ta på seg for dem, og jeg vet at de får på seg ordentlig med klær på vinteren når de går ut og ikke bare springer ut i bare jakka. Jeg er veldig glad for at både 2.klassingen og 4.klassingen vil ha hel dress i vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hel vinterdress / todelt vinterdress...Takk for svar ! Jeg har vurdert 2delt fra POP eller Reima. Minuset med sistnevnte er jo slitestyrken, men om de får inn Reimatec+ bukse hos min nærmeste Reimaforhandler, så kan det nok hende jeg får for det. Virker som snuppa ikke liker for tykke klær og Reimatec er jo ganske tynn, men allikevel varm nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hel vinterdress / todelt vinterdress...Storebror hadde i fjor i 2.klasse både hel ReimaTec+ dress og to delt ReimaTec sett. Hele 1.klasse brukte han dress, men på slutten av 2.klasse ble det mere todelt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|