|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoHer tror jeg kanskje poden finner ut at han vil han hansker, men ellers har vi det meste. Han har:
Sist redigert av Niobe : 20-08-11 kl 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoJeez, det er bare august - vi er langt fra klare. Vesla har to vinterjakker (takk, Teflona!) og en Reimadress kjøpt på salg i mars som hun skal bruke til vinteren, ellers mangler mye... Har begynt å rydde såvidt i vintertøyet, -02 modellen har jakker (fra P.oP, Didrikson og Skogstad) og en heldress som skal brukes hjemme. Har to gode vinterbukser fra Skogstad liggende i str. 12 år men mulig de blir for store. -00 modellen mangler det meste, samme med -96 modellen. Eldstefrøkna styrer selv.
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoJeg har kjøpt masse på salg i januar.
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 20-08-11 kl 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoTror vi har mye fra i fjor...aner ikke helt ennå. Vesla har iallefall dress, og med litt flaks vil guttungen også bruke sin, om den passer.... Vintersko og viking thermo må kjøpes, og litt luer og votter.
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoJeg er overhodet ikke klar. De har klær for overgangsperioden (skallklær fra Isbjørn og POP) samt et par goretex-joggesko for samme periode. Og en del ullundertøy fra i fjor som fortsatt passer. Vinterdresser ligger også klart.
![]() |
#8 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoSkalvise. Jeg mangler vel vintersko til jentene og muligens lue til Smurfen. Har haugevis liggende i benken i gangen, så jeg må gå gjennom det først.
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoSå flott at du kan strikke mellomlag, det er jo perfekt. Jeg har jo alltid ambisjoner men vet med meg selv at jeg ikke kan det
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoHar det meste til 3-åringen, men han skal få en vinterdress til.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoJa, nå tok jeg ikke med mellomlagstøy. Vi har hauger og lass med ull i år, etter to kalde vestlandsvintre.
![]() |
![]() |
#12 |
Bokglad
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoHm, ja - høstens uteklær er i orden. Det er vintertøyet jeg ikke har styr på enda.
![]() |
#13 |
Bokglad
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoJa, ullsokker og andre ullgreier har vi masse av. Masse.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoJeg håper vi har endel. Resten har de på butikken håper jeg.
![]() |
#15 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoHjelp, så mye dere har, da! Det har kanskje med alder å gjøre. Mine på 10 har (hver av dem, altså
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoJeg har også begynt å tenke på høst og vinterklær, jeg har en frossenpinn av en sønn så her pleier vi å være tidlig ute med ullundertøyet. Sist redigert av Lyppa : 21-08-11 kl 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoVi har ikke vintersko/høstsko og vi har ikke vinterdress til storebror. Vinterjakka fra T2H jeg kjøpte i fjor tror jeg passer i år også - Lillebror arver jo storebror, så der er det jo bare sko på innkjøpslisten omtrent.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoSnart 4-åringen har: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og skoVinter?
![]() |
#20 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Tråden for høsten og vinterens uteklær og sko
Eh, ja? Jeg handler inn det meste av vinterklær og -sko på vårparten når det kommer på salg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|