Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg overførte husleien til dep.konto i stedet for til utleier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-11, 12:52   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg overførte husleien til dep.konto i stedet for til utleier

Hva i all verden gjør jeg nå? Må utleier være med meg for at jeg skal få hentet dem ut igjen? Det blir jo utrolig pinlig å forklare... Banken det gjelder er selvfølgelig stengt også, siden det er lørdag. Og jeg har ikke nok på konto til å dekke en husleie til.. Fy flate nå har jeg panikk!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 12:54   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg overførte husleien til dep.konto i stedet for til utleier

Ring til utleier og forklar situasjonen. Dette ordner seg garantert!

Det er ikke vanlig å sette inn penger på depositumkonto i etterkant, så det kan jo være at banken kan være behjelpelig og da.

Gammel 20-08-11, 13:05   #3
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ringt og snakket med ham. Rødmet og stotret og var fryktelig flau, men han skulle ringe banken og snakke med dem på mandag. Uff, nå er det i hvert fall gjort, må prøve å legge det fra meg, ingenting mer å gjøre med det før mandag.

-02
-06
Gammel 20-08-11, 15:22   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Banken klarer helt sikkert å ordne opp i dette, om en av dere snakker med dem :bankdame:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 16:01   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det ordner seg helt sikkert. Dessuten vet jo huseier at han garantert får husleia denne måneden og pengene ligger jo veldig trygt der de er.

Gammel 20-08-11, 16:48   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Dette ordner seg! Hadde vært mye verre om du hadde overført det til noen andre hehe.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 17:25   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis min hybelboer hadde gjort noe slikt, hadde jeg bare ledd.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 19:12   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde bare ledd, med mindre jeg faktisk trengte pengene til å betale en fast utgift.

Gammel 20-08-11, 21:23   #9
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Standard

Dette var første husleien, så jeg ville gjerne ha alt på stell, men sånn ble det altså ikke Håper han tar det med godt humør, men jeg synes fremdeles det er pinlig

-02
-06
Gammel 20-08-11, 22:45   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tabber meg så ofte ut med surr og tøys at dette syns jeg ikke var noen stor greie i det hele tatt.

Du har betalt, pengene er der, og mandag får dere tak i dem igjen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.