|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skikk og bruk - begravelse, gave til ideell organisasjonMin gode venninne har mistet faren sin.
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 16-08-11 kl 09:41. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Skikk og bruk - begravelse, gave ti ideell organisasjon
Jeg tror ikke det er "påkrevet" med penger hvis du allerede har sendt en blomst hjem til henne. Hvis du likevel vil gi en symbolsk sum, så legger du ganske riktig denne i en konvolutt, sammen med et kort, og tar med konvolutten i kirken. Der er det ganske sikkert satt frem en "postkasse" til formålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikk og bruk - begravelse, gave til ideell organisasjonDer jeg er i fra er det vanlig å ta med penger i en konvolutt sammen med et kort og legge i en skål ved utgangen i kirka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikk og bruk - begravelse, gave til ideell organisasjonTusen takk for svar, dette er veldig oppklarende for meg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|