|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Gode, knelange støvletter?Jeg har verdens vanskeligste føtter (artrosetær) kombinert med dårlig rygg. Likevel har jeg ikke gitt opp å finne noen hverdagsstøvletter som kan brukes til knelange skjørt.
![]() |
#2 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Softwalk har noen kjmepegode, men det er litt hæl på dem da....
![]() |
#3 |
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?http://www.eurosko.no/kategori/320/s....html#SOFTWALK
![]() |
#6 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Jeg elsker disse Timberland-støvlene mine:
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Jeg tenkte umiddelbart på Danske Andeføtter! F.eks. disse: http://lillevinkelsko.no/danske-ande...rt-p-3784.html (Her har de kun str 41 igjen, men de finnes sikkert andre steder også, f.eks. Eurosko).
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Takk for flere tips!
![]() |
#13 |
Rastløs dagdrømmer
|
Mulig det, men jeg kjøper ikke Dr. Martens igjen uansett hvor fine de måtte være!
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Jeg har kikket litt på disse (varmforede) fra Bronx i min jakt på varme støvletter. Synes imidlertid de var litt vanskelige å få foten nedi, og det er vel kanskje ikke ideelt for deg.
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Disse fra Fly London er også fine, og var i alle fall slarkete rundt ankelen til meg. (Om de er vide lenger opp i skaftet, er jeg usikker på.) Jeg har sko med samme såle, og de er virkelig gode å gå i.
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
De var fine, men du har helt rett i at jeg ikke kan ha støvler som det er vanskelig å få foten ned i. Det samme kan jo være tilfelle med de fra Bumper.
Fine! Hvor har de dem?
Det er mine føtter det er noe galt med. Jeg får gnagsår av absolutt alt, men med de fleste sko blir det jo noe bedre etterhvert. Det gjorde det ikke med Dr. Martensene.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Har dessverre ikke sett de Fly London-støvlettene i noen norsk butikk, LilleT. Litt risky å kjøpe på nett uprøvd, ja.
![]() |
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Gode, knelange støvletter?Jeg har Fly-støvlettene, og jeg har digre legger. Jeg måtte riktignok lage ekstra hull i reima øverst, men da gikk det fint.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|