Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gave til de ansatte i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 22:08   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gave til de ansatte i barnehagen

Pleier alltid å gi gave til de ansatte i bhg siden vi har verdens beste bhg! Det er snakk om 10 stk i år (barn på to avdelinger).

Hva kjøper dere til de ansatte? Trenger tips.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:13   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til de ansatte i barnehagen

Jeg brukte også å kjøpe til hver og en til jul og til sommeren. Men nå er det mengder med folk innom avdelingene iløpet av en uke, så jeg gir fellesgave.
De siste årene: Kurv med både frukt og twist til pauserommet, samt julekort (til jul) eller barnelaget kort.

Gammel 10-12-10, 22:17   #3
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Man bedriver da ikke den form for rævslikking, må vite. (Ref. annen tråd.)

Seriøst: Før har de fått julekaffe og litt pent innpakket snop, eller noe i den gata. I år har Snuppa så mange voksne å forholde seg til, at jeg ikke orker å dille med en personlig gave til hver. Tipper det blir noe godis som kan fortæres på vaktrommet, samt et hyggelig kort.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:18   #4
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg pleier å gi en liten gave til hver. I fjor ble det til 9stk, i år er det "bare" til 7.
Å gi fellesgave til pauserommet fungerer litt dårlig, da det er over 60 ansatte på samme pauserom.

Har ikke funnet ut hva jeg skal gi til de på eldste sin avd enda, men de på minste sin avd får en liten glassengel hver.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:19   #5
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

En eske med sjokolade til hver, i fjor var det konfekt, i år blir det en boks med after eight til hver.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:23   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt usikker, men jeg tror de skal få en liten oppmerksomhet. Det er snakk om 7 stykker. Tror kanskje jeg satser på litt snop eller noe sånt, evt vin til de som drikker det og noe annet til de som ikke drikker det.

Gammel 10-12-10, 22:24   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Pleier alltid å gi gave til de ansatte i bhg siden vi har verdens beste bhg! Det er snakk om 10 stk i år (barn på to avdelinger).

Hva kjøper dere til de ansatte? Trenger tips.

Samme hadde vi, ble ganske dyrt.
Vi begynte å kjøpe gave til avdelingen, en cd, lydbok, bok osv.
Og så kjøpte jeg en liten sjokoladehilsen(f.eks.nissesjokolade) til dem og et julekort med bilde til hver.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:24   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ei jeg kjenner har kjøpt julepynt som er ganske fine på Nille. Kostet under 20 kroner pr stykk og er bare en liten oppmerksomhet. Synes det var kurrant - men jeg kjøper dog ikke gaver til jul.

Gammel 10-12-10, 22:25   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som jobber i barnehage- er det så vanlig å gi gaver at de som ikke kommer med noe skiller seg ut?

Gammel 10-12-10, 22:25   #10
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

I fjor fikk de hver sin håndkrem, med tanken at de sikkert vasker hendene mye og blir tørre. Da hadde lillebror gått i barnehagen i bare noen måneder, noen større gave føltes galt.
I år får de hver sin flaske vin. Det kan man sikkert diskutere, men om de ikke nyter selv, kan de jo gi den bort. De er 4 i lillebrors avdeling, så det er overkommelig.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:27   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dere som jobber i barnehage- er det så vanlig å gi gaver at de som ikke kommer med noe skiller seg ut?

Nei nei, det er like vanlig å ikke gi som det er å gi.
Håper ingen føler seg presset til å gi gaver.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:29   #12
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Håper ingen føler seg presset til å gi gaver.

Det håper virkelig jeg også. De gangene jeg har med noe, prøver jeg å levere det litt diskret.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:31   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er like vanlig å ikke gi som å gi.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:32   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er ikke så vanlig. Det har variert veldig der jeg har jobbet fra år til år. Og det er som oftest mindretallet som gir gave. Men det varierer jo sikkert fra barnehage til barnehage.

Gammel 10-12-10, 22:33   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Nei, det er like vanlig å ikke gi som å gi.

Betyr det at så mye som halvparten av foreldrene gir gaver til hver enkelt ansatt? Da er det vanligere enn jeg trodde.

Gammel 10-12-10, 22:33   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Etter å ha lest denne tråden, har jeg skjønt at vi bør kjøpe noe til de ansatte på avdelingen. Derfor blir det nok en eske chilitrøfler, og et kort med takk for at de tar seg fint av snuppa. Det må da være fint, eller?

Gammel 10-12-10, 22:33   #17
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Nei. Av ni-ti foreldre(par) bruker vi få julegaver fra sånn 2-4 hos oss.

Gammel 10-12-10, 22:35   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Men gir de personlige gaver eller noe til pauserommet? Jeg spør fordi dette er noe jeg ikke har fått med meg etter åtte år som forelder til barnehagebarn.

Gammel 10-12-10, 22:35   #19
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Dete som gir gave, hvordan leverer dere?? Og gir dere til alle, vikarer og alt?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:36   #20
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tenkte til pauserommet, men jeg har jo ikke peiling, så min mening veier nok ikke tungt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.