Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pølser i fryseren, hvor lenge?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-25, 16:21   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pølser i fryseren, hvor lenge?

Jeg sjekket datoen nå. Pølsa gikk ut 6/12-24. Til og med mannen synes det var litt lenge.

Jeg sendte forresten en melding til svigermor for å høre hva hun pleier å gjøre. Mistenke at mannen overdrev litt, men neida. Hun pleide å ha pølser i frysen i årevis uten at noen noensinne hadde blitt syke… Jeg tror henne, altså, det skal vel litt til å bli syk av det, men det byr meg litt imot, og jeg er ikke så nøye selv på dato når ting er i frysen.

Husker en gang svigermor ryddet i et dødsbo og ga meg bringebærsyltetøy som hadde ligget i en fryseboks i 40 år. Hun påstod at det var like godt, og jeg husker at vi spiste det også.

Sist redigert av Hyacinth : 14-07-25 kl 18:57.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.